וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורסת?!: הטבעת החדשה של ג'ניפר אניסטון מסעירה את הרשת

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 13:48

השחקנית האהובה הגיעה השבוע לטקס פרסי גילדת שחקני המסך, וטבעת יהלום נוצצת במיוחד שענדה הצליחה למשוך את תשומת הלב ולעורר לא מעט שמועות על אירוסין. וואלה! סלבס יהלום מעבדה

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
אניסטון והטבעת/GettyImages

בתחילת השבוע התקיים מעבר לים טקס פרסי גילדת שחקני המסך, הידוע יותר כטקס פרסי ה-SAG, וכמיטב המסורת הגיעו אליו כל הכוכבים הכי לוהטים בהוליווד. מי שתפסה לא מעט מתשומת הלב הייתה השחקנית האהובה ג'ניפר אניסטון (55), שטבעת יהלום מנצנצת שענדה הצליחה לעורר לא מעט שמועות.

אניסטון אמנם הפסידה את הפרס בקטגוריה בה הייתה מועמדת, אבל בכל זאת זכתה לעלות על הבמה כשהגישה את פרס מפעל החיים לברברה סטרייסנד לצדו של השחקן בראדלי קופר. על השטיח האדום היא צעדה לבדה, וכאמור, מה שמשך את עיקר תשומת הלב הייתה טבעת היהלום שענדה על האצבע שלה, שגרמה לאתרי הרכילות והמעריצים לתהות האם היא התארסה בחשאי, על אף שלא ידוע על מערכת יחסים שהיא נמצאת בה כרגע.

הפעם האחרונה בה אניסטון הייתה במערכת יחסים (או לפחות אחת כזו שהייתה ידוע לציבור) הייתה עם השחקן ג'סטין ת'רו לפני כשש שנים. השניים היו יחד כשש שנים ואף התחתנו, עד הגירושים שלהם בשנת 2018. לפני כן השחקנית הייתה נשואה לשחקן אחר, בראד פיט כמובן, עד לפרידה המפורסמת שלהם בשנת 2005.

וואלה! סלבס הולכת רק עם תכשיטים שמכילים סוכריות אחרי שגילתה שיהלומים לא אכילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully