וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת נגד המועמד לראשות העיר: "מיזוגניה מזוקקת"

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 13:09

אושיית הרשת מיה דגן נתקלה בקמפיין של המועמד לראשות עיריית תל אביב יובל צלנר, בן זוגה של מעיין אדם, יחד עם הסטייליסט השנוי במחלוקת אייל חדד ולא יכלה להישאר אדישה: "מיזוגניה במעטה של הומור מאוד בינוני". וואלה! סלבס מוניציפאלית

מיה דגן יובל צלנר. אינסטגרם מערכת וואלה!, עיבוד תמונה
ביקורת נוקבת. דגן נגד צלנר/עיבוד תמונה, אינסטגרם מערכת וואלה!

אושיית הרשת מיה דגן (לא, לא מדובר בשחקנית בעלת השם הזהה) נתקלה במהלך בשיטוט ברשתות החברתיות סרטון מתוך הקמפיין של יובל צלנר, המועמד לראשות עיריית תל אביב ובן זוגה של מעיין אדם, בו מככב גם הסטייליסט השנוי במחלוקת אייל חדד והחליטה שלא לעבור על הדברים בשתיקה.

"לא רציתי לתת לזה עוד טראפיק אבל אני פשוט לא מצליחה להפסיק לצחוק מהקרינג' ", כתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. "שני בנים צועקים על אישה בזארה שהיא צריכה להסתפר ושצריך 'בנות' בעירייה? אז להצביע להן כדי שיהיו בנות?? אני כל כל מבולבלת". לאחר מכן, כוכבת הרשת המשיכה והעלתה גם סרטון נוסף בו שטחה את משנתה: "וואי אני רותחת מעצבים זה כל כך מכעיס אותי".

"א' 'בנות', מה עם נשים? אתה מדבר על נשים. שנית, להגיע לאישה בקניון, להגיד לה 'את צריכה להסתפר מה את עושה ביום שלישי, יום חופש? תלכי להצביע לבן כי אנחנו צריכים שיהיה בנות בעירייה? מה?", שאלה דגן בבלבול, "האם אי פעם ראיתם סרטון שכביכול מנסה להעצים נשים אבל בתצורה הבאמת מיזוגנית, מזוקקת, מיזוגניה מזוקקת במהות שלה. אפשר לכתוב תזה על הדבר הזה".

מיה דגן נגד יובל צלנר ואייל חדד/צילום מסך אינסטגרם

דגן המשיכה בגילוי נאות מתבקש והזכירה את העובדה שלקחה חלק בסרטון לקמפיין של מועמדת נוספת לראשות עיריית תל אביב, אורנה ברביבאי: "לפני שעשיתי את הסרטון עם אורנה אז היה לי איזה חשש מסויים כי בסוף לא רציתי לשדל מישהו להצביע לאורנה. רציתי להביא בתוך הפלטפורמה הזאת מקום לשיחה על מועמדים מוניציפאלים ומה הדברים שמפריעים לי, ומה הדברים שהיא רוצה לקדם ואכלתי על זה סרטים שבוע ופתאום מגיע מישהו ואומר 'אה תצביעו ליובל צלנר הוא יביא בנות' אני לא מבינה!"

כוכבת הרשת עברה מהביקורת על צלנר לביקורת חריפה יותר, שהופנתה כלפי הכוכב השני של הסרטון, הסטייליסט שנחשב לשנוי במחלוקת ברשתות החברתיות ושבמקרה, או שלא, הוא גם חברה הטוב של מעיין אדם, שהיא כאמור בת הזוג של צלנר: "דיברנו בעבר על תופעת אייל חדד אבל אני באמת לא מצליחה להבין, אמיתי מהלב שלי, הבנות שעוקבות אחריו, הבנות שאוהבות ומגיעות להרצאות שלו כדי שהוא יחרבן עליהן, תהרגו אותי אני לא מבינה את זה".

"אני לא מצליחה להבין למה שתרצי מבן אדם שלובש כל כך הרבה פוליאסטר, איזה מן עצות אופנתיות אפשר לקבל מאדם שלובש כל כך הרבה סאטן מלאכותי? מה אני אמורה ללמוד מהבן אדם הזה? וכל הדיבור המחמיא, 'אם יש לך יריכיים כאלה אל תלבשי כזה', סתום ת'פה, סתום ת'פה, סתום ת'פה", הטיחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיה דגן נגד אייל חדד/צילום מסך אינסטגרם

את הדברים חתמה במסר אחרון: "אמרתי את זה פעם ואני אגיד את זה שוב, אם ההומור שלכם הוא רק לרדת על אחרים כנראה שאתם לא מספיק מצחיקים בפני עצמכם, זאת פשוט אמת אובייקטיבית. אין בעיה מידי פעם סטלבט באהבה. זה לא שאני לא מבינה הומור, אני יודעת הומור מהו, גדלתי עם הומור, חלק מהחברים הטובים ביותר שלי הם הומור".

"זה לא מספיק מצחיק, זה לא מספיק מצחיק בשביל לגרום לאנשים להרגיש כל כך חרא והדרך הזאת של לנסות כאילו להתפרסם על לחרבן על אנשים, די חבר'ה, די. תנסו פעם אחת להיות חיוביים לאנשים אחרים ותראו אם גם זה עובד. אני מניחה שלא, כי אתם לא מספיק כריזמטיים בפני עצמכם, סורי", עקצה.

וואלה! סלבס מוכנה להצביע רק למי שיבטיח לה חלוקת בורקסים בחינם בשעות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully