וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס והטרדה מינית: התלונות החמורות נגד כוכב הרשת אלעד לוי

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 9:24

כוכב הרשת אלעד לוי, המתחזק חשבון אינסטגרם של מאות אלפי עוקבים ובעל משרד פרסום והפקה, מואשם בהאשמות חמורות לכאורה על הטרדה מינית ואונס של נשים צעירות ואף הוגשו נגדו תלונות במשטרה

אלעד לוי. אינסטגרם, צילום מסך
אלעד לוי/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשבוע עלה שמו של כוכב הרשת אלעד לוי, המחזיק חשבונות אינסטגרם ויוטיוב מצליחים בקרב בני נוער ובעלים של חברת פרסום והפקה, לאחר שחברת הלייזר "מומנטו לייזר", לה הוא ואשתו ליהי בנין שימשו כפרזנטורים, פשטה את הרגל. השניים קראו לעוקביהם שלא להמשיך לעבוד מול החברה ואף טענו כי ספגו הפסדים כספיים גדולים.

אך במהלך סוף השבוע חשף תחקירן הרשת דניאל עמרם כי לוי היה שותף בחברה, ובנוסף פירסם כי לוי הטריד לכאורה את אחת מהעובדות של החברה. וכך, בנוסף לתלונות שונות על הונאה כביכול, החלו לצוף תלונות נוספות כנגד כוכב הרשת של צעירות המאשימות את לוי בתקיפה מינית ואונס לכאורה.

המעשים המיוחסים ללוי בוצעו לפני כמה שנים, אך אחת המתלוננות הייתה רק בת 16 בעת ביצוע המעשים לכאורה, וחלקן אף טוענות כי יש בידיהן הוכחות למעשיו של הכוכב. בימים האחרונים שתיים מהמתלוננות הגישו תלונות במשטרה כנגד לוי, שמכחיש את הטענות.

תגובתו של אלעד לוי: "כפי שחונכתי ובאמונתי, אני מכבד נשים ולעולם לא אנהג כלפיהם בחוסר כבוד ובאלימות כלשהי. אני מכחיש מכל את הטענות כי פגעתי או הטרדתי וזוהי עלילת דם. אשתי ליהי היא הסלע שלי, וגם בשעה זו היא עומדת לצידי ויודעת שאין דבר בעולם שאני אוהב יותר ממנה ומהמשפחה שבנינו. אני מאמין בצדקת הדרך שלי. אני שומר לי את הזכות על הגשת תביעה בנוגע להוצאת דיבה, לשון הרע ופגיעה בשם הטוב. אני סמוך ובטוח שהצדק יצא לאור!".

תגובת משטרת ישראל: "ככלל, המשטרה בוחנת כל תלונה המתקבלת ובמידה שקיים חשד לעבירה פלילית נפתחת חקירה בהתאם. נוכח סיווג העבירה ומועד הגשת התלונה היום בשעות הבוקר, לא ניתן לפרט מעבר לכך".

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully