וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשיים בזוגיות": לירון ויצמן משתפת על שובו של בעלה מהמילואים

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 18:56

מנחת הטלוויזיה לירון ויצמן שיתפה בוידוי חשוף על התחושות הלא פשוטות איתן מתמודדת המשפחה שלה מאז שבן זוגה, אורי, חזר מהלחימה במילואים: "עסקים שנהרסו, הלימודים והחלומות שנקטעו". וואלה! סלבס אשת חיל

במשך כבר יותר מארבעה חודשים נשים רבות, לביאות וגיבורות, מחזיקות משקי בית שלמים על כתפיהן ומתמודדות עם העומס של הילדים, הכלכלה והחיים בכוחות עצמן. בתקופה האחרונה, עם גל השחרור של חיילי מילואים מסויימים, היו מי שקיבלו רגע של אנחת רווחה.

אחת מהן היא המנחה לירון ויצמן ששיתפה בתחושות מאז חזרתו של בעלה, אורי: "כמה טוב שבאת הביתה, אבל מסתבר שלוקח הרבה זמן להגיע הביתה על באמת. ידענו, אני ושאר נשות המילואימניקים שיקח להם זמן, הכינו אותנו שהחזרה תהיה קשה, אבל לא אנחנו ולא הם תיארנו לעצמנו עד כמה".

"במשך ארבעה חודשים הם חיו ביקום מקביל. חיו חיים של לוחמים; ראו דברים שהם אפילו לא יכולים לספר לנו, צחקו מדברים שאנחנו לא נבין, פחדו על החיים שלהם, זכו להיות גיבורים נערצים ואז לראות חברים נופלים. ואז ביום אחד מנחיתים אותם חזרה ומצפים שהן יתפקדו כאילו כלום. זה קשוח. אני רואה את זה הכי מקרוב שיש, בבית שלי".

"צריך לתת להם להסביר לנו כמה זה קשה; על התקפי החרדה באמצע יום עבודה, על הקשיים בזוגיות, לספר על העסקים שנהרסו, הלימודים והחלומות שנקטעו. צריך שהם לא ירגישו לבד ואני הולכת לעשות את זה בסרט שישודר ברשת 13".

"אז אם אתם.ן מכירים לוחם מילואימניק (או לוחמת!) שיצא מעזה, אבל עזה עוד לא יצאה ממנו, שמתמודד עם קשיים בחזרה לשגרה, אשמח שיגיע אלי. יש סיפורים שצריך לספר", הפצירה לבסוף מנחת הטלויזיה והזמינה לוחמים גיבורים נוספים להצטרף ולחלוק את הסיפור שלהם.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully