וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מאבק המשמורת: אל פאצ'ינו ובת זוגו יצאו לדייט לילי

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 15:49

מאבק משפטי ראשון נרשם ברזומה של הזוג המדובר, וזאת לאחר שהשחקן ביקש בין היתר בדיקת אבהות. אחרי ולמרות הכל, אל פא'צינו נצפה יוצא מארוחת ערב אינטימית עם אם בנו. סיימתם לריב? וואלה! סלבס לא הבינה

השחקן בן ה-83 וזוגתו הצעירה נור אלפלה בת ה-30, הביאו לעולם בחודש יוני האחרון את רומן, בן משותף ראשון. בסוף חודש מאי 2023 התברר שאלפלה נמצאת בחודש השמיני להריונה, אותו הצליחו השניים לשמור בסוד. בין היתר, דווח כי פאצ'ינו דרש מחברתו לערוך בדיקת אבהות כיוון שלא ידע שהוא יכול להכניס אותה להריון בעקבות בעיות רפואיות שונות.

החודשים חלפו, הרך הנולד גדל ואיתו בקשה למשמורת מלאה מטעם נור אלפלה על בנם. בקשה שהגיעה בחודש ספטמבר וזיכתה לכאורה את השחקן המוערך בזכויות ביקור "סבירות", לוחות זמנים לביקורים ומזונות, תוך שהוא נותן לו משמורת משפטית משותפת, שתספק לו את הזכות לשקול החלטות חשובות כמו בריאות וחינוך. למרות כל זה, נראה שאל פאצ'ינו ואם בנו הרביעי מתחזקים זוגיות או חברות קרובה למדי, לאחר שהשניים נצפו יחד בדייט לילי ראשון, מאז העניין המשפטי לפני ארבעה חודשים.

בתמונות בלעדיות שיגיעו לידי page six, נראים השניים יוצאים בערב שישי האחרון מארוחת ערב אינטימית בברוולי הילס, קליפורניה. שניהם בטוטאל לוק שחור תואם, יוצאים מהמסעדה ונכנסים אל הרכב, כשהיא תופסת את מושב הנהג, לצד מושב הנוסע בו התיישב פא'צינו.

וואלה! סלבס לא יודעת מה זה ארוחת ערב אינטימית, אצלה הכל זה בגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully