וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוטרדת על ידי האחיות גרינברג": הסכסוך החדש של דניאל גרינברג

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 13:51

אושיית הרשת ובת הזוג של הזמר אייל גולן קיבלה צילום מסך של סטורי שהעלתה בחורה לא מוכרת, שכתבה את דעתה עליה ועל ילדיה. היא ואחותה קארין החליטו להגיב לאותה בחורה, ומשם הסיפור הסתבך. וואלה! סלבס סטייל של ג'וחה

דניאל גרינברג נגד מיכל אלבז. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג נגד מיכל אלבז/צילום מסך, אינסטגרם

אושיית הרשת דניאל גרינברג, בת הזוג ואם שניים מילדיו של הזמר אייל גולן, נמצאת כבר לא מעט שנים בתעשייה וכנראה כבר רגילה לקבל תגובות כאלו ואחרות ברשת. לא פעם היא בוחרת לענות עליהם, וכך גם במקרה המשונה הבא בו החליטה להגיב על דברים שכתבה בחורה אלמונית למדי, שמאשימה כעת את גרינברג ואת אחותה קארין בהטרדה, לכאורה.

גרינברג העלתה היום (ראשון) שאלה ששאלה אותה אחת העוקבות שלה לגבי דבר מה שכתבה בחורה אלמונית בשם מיכל אלבז על ילדיה של דניאל, בסטורי שהעלתה באינסטגרם שלה לחברים נבחרים בלבד (או בשם היותר מוכר- ה-close friends). בסטורי המדובר צירפה אלבז תמונה של מיאל ורון, הילדים של דניאל, וכתבה: "אני לא יכולה להפסיק להתעצבן. יש לך את כל הכסף שבעולם י'בת אלף תלבישי את הילדים שלך יפה! ועוד היא פתחה חנות בגדים לילדים כאילו מי יקנה אצלך יש לך לבוש וסטייל של ג'וחה!!!".

הסטורי המכוער למדי כנראה לא היה מגיע לתפוצה רחבה, אלמלא היה מגיע כאמור לגרינברג שבחרה בעצמה לעלות אותו ולהגיב על כך: "מאחלת לה בריאות איתנה ואור גדול. כפרה על הילדים שלי שיהיו לי בריאים, ממש לא מעניין אותי מה הם לובשים או בוחרים ללבוש כשאנחנו יוצאים לחוות סוסים או לגן. הם ילדים, לא בובות על חוטים וגם להם יש רצונות ובחירות שאני כאמא דואגת להיות קשובה להן".

מיכל אלבז חושפת את ההודעות שקיבלה מקארין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מיכל אלבז חושפת את ההודעות שקיבלה מקארין גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם
מיכל אלבז חושפת את ההודעות שקיבלה מקארין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
מיכל אלבז חושפת את ההודעות שקיבלה מקארין גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

התגובה של גרינברג הייתה אמנם מאופקת, אבל מתברר שמאחורי הקלעים היה סוער הרבה יותר. אלבז העלתה סדרת סטוריז לעמוד האינסטגרם שלה בה חשפה את ההודעות שקיבלה מקארין גרינברג, אחותה של דניאל שמתחזקת בעצמה עמוד מצליח עם לא מעט עוקבים, והאשימה את השתיים כי הן מטרידות אותה.

"אני העלתי לקלואוז פרינד שלי את חוות דעתי הפחות נעימה על איך שדניאל גרינברג מלבישה את הילדים שלה. לא ירדתי על הילדים שלה חלילה!!! מישהו/מישהי ככל הנראה העבירו לה את מה שהעלתי ומאז אני לא מפסיקה להיות מוטרדת על ידי האחיות גרינברג. עכשיו שלא תטעו, באמת שזה לא מפריע לי אבל מישהי אחרת כבר אחרי כל ההודעות נאצה האלה הייתה עושה לעצמה משהו. חולות נפש תתעסקו בלעלות את המודעות לגבי החטופים/המלחמה ולא בשטויות!".

וואלה! סלבס אוהבת להעביר ביקורת על לבוש של אחרים בעודה לובשת טרנינג מלא בכתמים ושאריות של פיצוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully