וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מציאה": כוכבת 'סקס והעיר הגדולה' חוזרת לטקסט האייקוני

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 13:50

כולנו זוכרים אותה בתור 'שרלוט' מהסדרה האהובה, כעת קריסטין דיוויס חוזרת לדמותה ומציינת את יום הולדתה עם המשפט שהפך עם השנים לאייקוני. וואלה! סלבס נוסטלגית

קריסטין דיוויס, המוכרת בדמותה של שרלוט הרומנטיקנית מהסדרה האייקונית "סקס והעיר הגדולה" וסדרת ההמשך הפחות מרגשת שלה, "פשוט ככה", מציינת את יום הולדתה בברכה אישית לעצמה, כי תכלס אם אין אני לי מי לי?

לכבוד חגיגות ה-59 שלה, השחקנית האמריקאית פתחה בדאבל פוסט בחשבון האינסטגרם, בפני מעל מיליון עוקביה. "תודה לכולם על הברכות ליום ההולדת. אם הייתי אומרת לעצמי הצעירה שיהיו לי את החיים שיש לי, היא לא הייתה מאמינה לי!", כותבת דיוויס. "לא יכולתי לדמיין את כל ההנאות וההרפתקאות שהיו לי. לטייל בעולם, להגיע לחלק ממשהו נפלא כמו 'סקס והעיר הגדולה' ו'פשוט ככה', החברים המדהימים שלי ובעיקר להיות אמא לילדים היפים שלי. ותודה לכולכם על התמיכה שמחזיקה אותי ♥️אני מלאת הכרת תודה על החיים שלי עצמם. קדימה להרפתקה הבאה!", הוסיפה בהתרגשות בפוסט הראשון.

מה שיותר מעניין היה הפוסט הבא אחריו, בו הציגה קטע קאלט מתוך הסדרה האהובה שהחלה בסוף הניינטיז, בה מוצגת דמותה שרלוט בעודה אומרת את המשפט שהפך עם השנים לאייקוני: "אני נחמדה, אני יפה ואני חכמה, אני מציאה!". שם קארי בראדשו, בגילומה של שרה ג'סיקה פרקר, מסכימה עם ההצהרות של חברתה היקרה: "כן, את מציאה", משיבה לה בחיוך. את קטע הוידאו הקצר העלתה השחקנית לפיד שלה, לצד הכיתוב: "הצהרות יומיות".

וואלה! סלבס יודעת שהיא מציאה, אין הרבה בני אדם בגודל שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully