וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן או בת? ירדן ויזל מגלה למה היא ובעלה מצפים

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 13:04

אחרי שבישרה על ההריון המרגש וחשפה את טיפולי הפוריות והדרך הלא פשוטה שעברה, יוצאת הריאלטי והמגישה מגלה כעת למה היא ובעלה מצפים- בן בכור או בת בכורה? וואלה! סלבס דודה שרופה

כוכבת וואלה! ויוצאת הריאלטי ירדן ויזל שיתפה בהתרגשות לפני קצת יותר מחודש שהיא ובעלה פלג מצפים לילד ראשון יחד. בהמשך סיפרה הכוכבת על טיפולי הפוריות והדרך הלא פשוטה שעברה עד לבשורה המיוחלת, וכעת הגיע הזמן לגלות האם השניים מצפים לבן או לבת.

בסרטון מרגש שהעלתה היום (ראשון) לעמוד האינסטגרם שלה עם תיעוד מבדיקות האולטרסאונד שעברה חשפה ויזל כי השניים מצפים לבן בכור! תוך דקות מאז שהסרטון עלה לאוויר הוא כבר זכה ללא מעט תגובות, מעוקבות ועוקבים שהתרגשו מהחשיפה הקודמת של הכוכבת על הטיפולים שעברה וששמחו בשמחתה שלה ושל בעלה.

כאמור, ויזל שיתפה על הדרך שעשו השניים בפוסט שהעלתה עם סרטונים מהתקופה האחרונה וכתבה: "חשבתי הרבה אם לשתף את המסע שלנו בצורה כל כך חשופה. בכל זאת, התקופה הכי קשה ומאתגרת שעברתי בחיים. ברגע שערכתי את הסרטון הזה נזכרתי בכל בכי, כל בדיקה, כל דקירה, כל אכזבה.. ולא פחות חשוב, נזכרתי ברגע שהבנו שהחלום מתגשם ואני בהריון. לכל אחת מגיעה תקווה. אני מאחלת לכל אחת שרוצה להיקלט שזה יקרה במהרה ובינתיים שולחת חיבוק ענק. אתן גיבורות".

וואלה! סלבס מגיעה לבריתות רק בשביל האוכל ודואגת לברוח לפני טקס החיתוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully