וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמאללה: לא תאמינו איך סיימון קוואל נראה אחרי כל הניתוחים

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 12:46

צייד הכישרונות ומפיק הטלויזיה סיימון קאוול כבר ממש לא נראה כמו באודישנים הישנים של "האקס פקטור" האמריקאי ואחרי שינוי מטורף, הוא הצליח להפחיד גם את הצופים שלא שתקו על המראה החיצוני החדש. וואלה! סלבס מזריקה

סיימון קאוול לפני ואחרי. Gettyimages// X @narcanmaker, עיבוד תמונה
סיימון קאוול לפני ואחרי/עיבוד תמונה, Gettyimages// X @narcanmaker

באופן אישי, החסד היחיד שוואלה! סלבס זוכרת למפיק הטלויזיה וצייד הכישרונות סיימון קוואל, הוא על הקמתה של להקת הבנים, וואן דיירקשן. חוץ מההקמה עצמה, מדובר באיש שהיה מרכזן של לא מעט שערוריות במהלך השנים.

יכול להיות שקמטי הדאגה מכל הסערות שעבר במהלך הקריירה, הא ניסה לעשות קצת שיפוצים לא מאוד מוצלחים ובהופעה שלו בשעשועון "Saturday Night Takeaway", הצליח להלחיץ את הגולשים בגלל השינוי הקיצוני שעברו פניו: "ברצינות, מה סיימון קוואל עשה לפנים שלו? הוא לא יכול להזיז אותן", כתב אחד מהצופים ב- X (לשעבר טוויטר) שקיבלה חיזוק: "אולי מדובר בקארמה אחרי שנים ארוכות בהן הוא יורד על אנשים אחרים.

גולשת נוספת שזכתה לראות את המחזה ניצלה את ההזדמנות כדי להעביר מסר: "סיימון קאוול נראה כמו אסון צואתי ומגעיל. לא היה קשה להסתכל עליו בעבר. אבל עכשיו, אחרי שנים של חומרי מילוי ובוטוקס הוא נראה מגעיל לחלוטין", הודיעה והמשיכה: "נשים - נא לא לעשות בוטוקס. את לא נראית רע כמו שאת חושבת. אל תגמרי כמו הליצן הזה".

וואלה! סלבס רצתה להזריק אבל העדיפה להוציא את הכסף המועט שלה על מנת שווארמה כפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully