וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדובדבן שבקצפת": כשאמיליה קלארק פגשה את הנסיך וויליאם

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:02

כוכבת 'משחקי הכס' ביקרה בסוף השבוע האחרון בטירת וינזדור, שם פגשה את פרינס ווילי שהעניק לה ולאמה אות הוקרה על עבודתן החשובה בפעילות למען נפגעי מוח. וואלה! סלבס דוגמא ומופת

השחקנית אמיליה קלארק ואמא שלה ג'ניפר, מקבלות פרס בטירת וינדזור. Andrew Matthews - Pool, GettyImages
מחויכות רגע אחרי המפגש עם פרינס ווילי/GettyImages, Andrew Matthews - Pool

למפגש מהסוג הזה לא ציפינו. כוכבת "משחקי הכס", אמיליה קלארק (37) סגרה את סוף השבוע האחרון באירוע מיוחד במינו, לצד לא אחר מהנסיך וויליאם. בין שלל הסיפורים המשפחתיים שודאי מטרידים את יורש העצר, טיפול בקייט מידלטון אשתו שמחלימה והתמודדות עם הבשורה המפתיעה של גילוי הסרטן של אביו המלך צ'ארלס - יש לו מספיק זמן בלו"ז להשחיל גם אירועים ציבוריים והענקת פרסים.

טירת וינזדור אירחה את השחקנית ואמה ג'ניפר קלארק, לקבלת מדליות במסדר הוקרה מטעם בית המלוכה הבריטי, זאת כהודיה על שירותיהן לאנשים עם פציעות מוח כמייסדות ארגון הצדקה "sameyou".

מחויכת כהרגלה קיבלה קלארק הצעירה את המדליה המרגשת היישר מידיו של פרינס ווילי ולא בכדי. "מווסטרוס ועד ווינדזור, תענוג אמיתי להציג את אמיליה קלארק ואת אמה ג'ניפר בכבוד היום על עבודת הצדקה בארגון שלהם התומך בטיפול בשיקום מפציעות מוח ?️ מזל טוב לכל מקבלי האות היום!", כך כתב הצוות של הנסיך וויליאם בפוסט אינסטגרמי מלא הערכה.

האם ובתה הוסיפו גם כן כמה מילות תודה: "כל כך הרבה כבוד לנו, אבל יותר חשוב, התחלנו את הצדקה כי ההשלכות של פגיעה מוחית פשוט כל כך לא ידועות", פתחה ג'ניפר האם של השחקנית. "לקבל פרס כזה... זה הדובדבן שבקצפת", הוסיפה אמיליה. החדשות על אות ההוקרה הוכרזו ברשימת הכבוד לשנה החדשה של המלך צ'ארלס 2024 בחודש דצמבר האחרון, מתוך הכרה באלו בבריטניה שהפגינו שירות או הישג למופת בתחומם.

השחקנית ואמה הקימו את ארגון הצדקה המדובר על מנת לגייס כספים ולהעלות את המודעות לכל אלה המחלימים מבעיות מוחיות ובשץ מוחי, זו כתשובה לאחר שבעצמן חוו השפעה ישירה בתחום על משפחתם. כזכור, אמיליה קלארק שיחקה בתפקיד מרכזי ב"משחקי הכס" במשך שמונה עונות, שבמקבילן סבלה משתי מפרצות במוח ושני ניתוחיי שהצילו את חייה. אירועים מוחיים אותם חשפה לראשונה ב-2019 זמר קצר לפני רגע גמר הבכורה של העונה בה השתתפה.

וואלה! סלבס פגשה גם היא לא פעם מלך. מלך הפלאפל במרכז העיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully