וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אקנא באדם שיתחתן איתך": האקס של מעיין אשכנזי בברכה מפתיעה

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 9:54

יוצאת הריאלטי חגגה את יום הולדתה בפוסט חשוף "הלב שלי קצת שמח קצת עצוב", אבל מה שאותנו באמת הפתיע זו הברכה של האקס והארוס לשעבר - שלא חסך במילים. וואלה! סלבס קאמבק

בשנה שעברה בדיוק, כשיוצאת הריאלטי מעיין אשכנזי חגגה יום הולדת כל מדורי הרכילות ציינו את האירוע. לא רק בגלל יום ההולדת עצמו, אלא בגלל (ובעיקר) הטבעת שנשלפה אי שם על רק האייפל בפריז. אז הציע לה נישואין מי שהיה בן הזוג שלה, דור חי חמו, והיא כמובן ענתה "כן".

מאז עברו הרבה מים בנהר והשניים הספיקו להיפרד, לחזור, להיפרד שוב, לנסות עוד פעם, אך לבסוף השניים החליטו סופית לפרק את החבילה ולסיים את מערכת היחסים המבטיחה.

דור חי חמו, האקס של מעיין אשכנזי בברכת יום הולדת. מסך אינסטגרם, צילום מסך
"אהבתי לאהוב אותך" - סיכוי לקאמבק?/צילום מסך, מסך אינסטגרם

"לפני שנה ביום ההולדת שלי קיבלתי הצעת נישואים בפריז מול מגדל אייפל. מאז החיים או אלוהים החליטו בשבילי אחרת", כתבה אשכנזי בפוסט שהעלתה לכבוד יום הולדתה. כמובן שהפוסט המרגש גרף אלפי לייקים, אך ההפתעה הגיעה דווקא מהארוס לשעבר.

וואלה! סלבס רגילה לראות לא פעם פרידות מכוערות בביצה, אך לא זה המקרה הפעם. האקס, דור, העלה סטורי לאיחולי מזל טוב למי שהייתה ארוסתו עד לא מזמן: "אהבתי לאהוב אותך ולא מתחרט על כלום. תודה על כל מה שנתת לי ועל שלא החסרת ממני דבר. אקנא באדם שיציע לך וגם יתחתן איתך, את תהיי אמא לביאה", כתב. ואם זה לא דורש נסיון נוסף לקאמבק, אנחנו לא יודעים מה כן.

וואלה! סלבס תמיד נותנת צ'אנסים לאקסים, בטח לאלה שידעו לבשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully