וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו עליהם עין? קיארה פראני ובעלה פדז נפרדים

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 15:49

לאחר 7 שנות נישואין פוטוגניות במיוחד, הבלוגרית ואשת העסקים קיארה פראני ובעלה, הזמר האיטלקי פדז נפרדים. הוא כבר הספיק לעזוב את הפנטהאוז המפואר במילאנו. מה קרה שם? וואלה! סלבס כבר חשדה

לבשורות האלה ביום חמישי לא ציפינו, אך לא נתכחש לעובדה שקצת חשדנו שהפרדת כוחות דרמטית במשפחת פראני קרובה מתמיד. דיווחים מעבר לים מספרים כי בלוגרית האופנה ואשת העסקים המצליחה קיארה פראני (36) ובעלה, הזמר פדז (34) נפרדים לאחר 7 שנות נישואין, שני ילדים משותפים ויפייפים יש לציין, ליאו וויטוריה ואינספור רגעים פוטוגניים ופומביים.

אמנם טרם הגיעה הצהרה או תגובה רשמית מטעם הזוג המלכותי של איטליה, אך מערכות התקשורת המקומיות מאשרות כי הזמר עזב את הבית המשותף (לאחר מעבר בנובמבר האחרון ושיפוצים מטורפים ומטריפים). כזכור, השניים התארסו בהופעה שלו בורונה אל מול המצלמות, החתונה המפוארת שכללה לא פחות מארבע שמלות כלה מבתי האופנה הגדולים ביותר, איוונט יוקרתי משגע שהתקיים בסיצילה בחודש ספטמבר 2018.

שמועות על משבר זוגי הופצו כבר לפני מספר שבועות. אך לדברי מקורבים, המצב החמיר בימים האחרונים כשהבסיס לפרידה הוא הצרות המשפטיות האחרונות של אשת העסקים - מה שהוביל להחלטה של פדז לעזוב את הפנטהאוז המשפחתי. הסטוריז של השניים מרמזים על פיצול פיזי של הזוג האייקוני. הוא נכון לרגעים אלו נמצא במיאמי והיא נשארה בבית המפואר שהקימו להם יחד עם הילדים במילאנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"מאז סן רמו בשנה שעברה סיפור האהבה בין השניים התדרדר, אך המשפיענית דחתה כל החלטה להישאר קרובה לבעלה החולה" (גידול בלבלב שהוסר), מספרת המקורבת לואניטי פייר והוסיפה: "אולם כאשר מצאה את עצמה בקושי, פדז היה פחות נדיב והאשים אותה על כך שלבעיות המשפטיות שלה יש גם השפעות שליליות על העסק שלה. נוצר משחק האשמות שבו פדז העלה את טון הסכסוך בזמן שניסה לשמור על המצב בשליטה. ואז הראפר ברח למיאמי עם העוזר שלו, ולבסוף יצא מהבית".

וואלה! סלבס נמנעת מדייטים עם איטלקים, לא בקטע גזעני היא פשוט מנסה להתרחק ככל האפשר מפחמימות ריקות. סתם לא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully