וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לנו בהפתעה: אחרי 11 שנים עדן סבן נפרדת

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 13:51

הדוגמנית והשחקנית ההורסת עדן סבן ובן זוגה אסף, מודיעים על כך שהם נפרדים - אבל לא אחד מהשני. אז על איזה שינוי מדובר? וואלה! סלבס צפירת הרגעה

עדן סבן ובן זוגה אסף שאולוב. מסך אינסטגרם edense, צילום מסך
ואם פרידה? בערך/צילום מסך, מסך אינסטגרם edense

"פרידה מתקופה, מאזור נוחות, פרידה ממקום שהביא איתו מלא דברים יפים, טובים וממלאים", כך התחילה עדן סבן לספר את הבשורה החדשה בחשבון האינסטגרם ולרגע גרמה לנו לחשוב על כך שהיא ובן זוגה אסף החליטו לפרק את החבילה - אבל איזה כיף שלא!

"אני ואסף עוזבים את תל אביב. אני נפרדת ממנה אחרי 11 שנים", מספרת הדוגמנית ומציינת שאם לא המלחמה, הצעד הזה כנראה לא היה קורה. המצב הנוכחי הוא זה שגרם לשניים לעשות חישוב מסלול מחדש ולהחליט לעזוב את העיר הגדולה.

עדן סבן עוזבת את תל אביב. מסך אינסטגרם edense, צילום מסך
הוודג' העייף והמוצדק/צילום מסך, מסך אינסטגרם edense
עדן סבן עוזבת את תל אביב. מסך אינסטגרם edense, צילום מסך
"פאקינג יותר מעשור"/צילום מסך, מסך אינסטגרם edense

"החיים משתנים וכך גם אנחנו" ממשיכה סבן בשיתוף על השינוי הקרב, "זרימה עם החיים ועם הסיטואציות שנקרות בדרכנו חשובות להתפתחות שלנו, לא להישאר במקום". הזוג ידוע ככזה המחובר לנפש ולרוח, לכן מבחינתם קפיצה לסיני או טיול בצפון שווה הרבה יותר משהייה במרחבים עירוניים או בירות אופנה גדולות.

כזכור השחקנית ובן זוגה אסף החלו לצאת לפני כשנתיים, חצי שנה לאחר שסבן ומי שהיה בעלה, אדם טל, החליטו להתגרש. כעת, נראה שהזוג לקח צעד אחד קדימה את הקשר המקסים שלהם, ואנחנו כאן כמובן לאחל להם בהצלחה עם השינוי.

וואלה! סלבס שונאת פרידות, השווארמה השכונתית עברה לוקיישן ומאז היא מרוסקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully