וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הסבת מקצוע ובריונות: האם בריטני ספירס הפכה להיות מורה?

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 13:13

למרות שנראה שהדבר היחיד שכוכבת הפופ בריטני ספירס עושה זה להעלות פוסטים מוזרים לאינסטגרם, מתברר שהיא בחרה בהסבת מקצוע מפתיעה במיוחד וחזרה מהחוויה עם לא מעט תובנות. וואלה! סלבס סקול-גירל

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הפופ בריטני ספירס עברה לא מעט במהלך החיים, אבל נראה שלמרות זאת היא לא מעוניינת במנוחה ורק בחודש נובמבר האחרון החליטה על שינוי: שנה שעברה ביום ראשון בנובמבר ????", פתחה הכוכבת את הפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בצורה מבלבלת כהרגלה.

הזמרת המשיכה וסיפרה על השינוי שעשתה ושבימים אלה היא מלמדת ריקוד: "לימדתי כיתה באותו היום וזה ממש מעניין לראות את התמיכה של בנות אחרות כשהן מתקשרות!!! בריונות בימים אלה לבנות היא לא כל כך חשופה או אגרסיבית, זה מניפולטיבי ברמות גבוהות ופשוט מרושע! בכיתה שלימדתי בה, שתי בנות ישבו אחת ליד השנייה אבל אחת מהן לא הייתה עם הרבה ביטחון עצמי, והיא הייתה מבולבלת מהתמיכה שקיבלה משאר הבנות!".

"הבנות אמרו לה, "אל תדאגי את לא הבחורה הכי גדולה שרוקדת פה", ואיך שאחת אמרה לה את זה יכולתי לראות את ההבעה שלה משתנה ואת המחשבות שלה שאומרות, "מעולם לא חשבתי על זה, למה היא אמרה את זה?" אני אוהבת לקרוא לזה בחורה מרושעת, בריונית... זה כשמישהי אחרת אומרת משהו כדי לנסות לתמוך אבל את פשוט רוצה לדפוק להן סטירה!", הטיחה הזמרת.

בריטני ספירס רוקדת עם כלב/אינסטגרם צילום מסך

למרות פרץ האלימות, היא חזרה מהר מאוד למוטב: "טוב אולי זאת לא הדרך, אבל כמובן שרציתי לבכות שראיתי את האנרגיה של הילדה הופכת לעצובה ומיד הפכתי להיות מאוד מגוננת כלפיה! אז הרמתי את הטלפון וצילמתי אותן רוקדות!! שמתי לב במיוחד לילדה שהבנות האחרות ירדו עליה ו-ווידאתי שהיא יודעת כמה היא מדהימה!!".

"זה עשה אותי כל כך שמחה לראות את הביטחון שלה משתפר ואז חשבתי על זה! היא הזכירה לי מאוד את עצמי! זה לא נחמד שיורדים עלייך!! הייתי פתוחה לעצה מאחרים! האמת שקרתה לי סיטואציה זהה רק לפני חודשיים עם מישהו שלא ממש הכרתי וזה הכה בי רק אחר כך ואז הייתי כזה... הו זה מקרה כל כך דומה, אני פשוט אשב ואספוג בולשיט מאנשים שאני אפילו לא מכירה!!!".

"ואז שלימדתי את הכיתה שלי פשוט הייתי כזה... אני יודעת שאני בחורה שרגילה להיות מפורסמת כבר בעבר ואני יודעת שאני עושה טעויות! אני עושה את האינסטגרם בלי הגנה ובכנות אני אוהבת ללבוש שמלות יפות וטיפולים בשיער שלי!"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא יודעת איך אסביר את עצמי... אני מניחה שאני פשוט מקווה שהייתי בחורה רעה כשהיא נתנה לי את העצה שלה ולשים את האינסטגרם שלי בפרצוף שלה רק כדי להפוך את זה למביך!!! יש שישה סרטונים שמתוכם אני אוהבת אחד", חתמה באותה נימה מבלבלת בה התחילה.

וואלה! סלבס אוהבת לרקוד בסלון מה שגרם לשכנים מלמטה לשנוא אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully