וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו ונציה: ריהאנה ואייסאפ רוקי אינטימיים על סירה

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 14:11

האווירה הקסומה של העיר הציורית באירופה משכה אליה את זוג ההורים האייקוני, ריהאנה ואייסאפ רוקי לחגיגות יום הולדת רומנטיות ביותר. עדשת הפפראצי תיעדה רגעים אינטימיים במיוחד. וואלה! סלבס גונדולה

עצם העובדה שהם הורים לשניים ממש לא מונע מריהאנה ואב ילדיה, הראפר אייסאפ רוקי, לצאת מחוץ לגבולות ארה"ב ולטוס אל עבר חופשה רומנטית נטולת ילדודס. יום הולדתה של רירי חל השבוע כשמילאו לזמרת 36 שנים על הגלובוס, ותודה על זה. החגיגות הגיעו בגרסתן הרומנטית באווירה הקסומה של ונציה.

במהלך הגיחונת לאירופה הקרירה, הגיעו לעיר הציורית ויצאו יחד לשיט שנערך לאורך התעלה הגדולה המוכרת ולאחר מכן הגיעו לסיור במפעל הזכוכית המפורסם של אי מוראנו. עדשת הפפראצי תפסה את זוג האמנים ברגעים אינטימיים במיוחד, כאשר השניים חלקו מחוות מלאות חיבה, נשיקות עדינות, צחקוקים ולחשושים ביניהם שהראו על הקשר העמוק ביניהם.

כידוע, רירי הספיקה לעשות מעולמות האופנה עסקים משגשגים במיוחד, השניים בהחלט ידועים באהבתם לתחום ויודעים להפציץ כהוגן על השטיחים האדומים. גם להרפתקאה הוונציאנית שלהם הגיעו בלוקים מתוקתקים. הוא בחליפת שלושה חלקים בתוספת משקפי שמש מעוגלים, היא עטופה במעיל עור ופרוותי מבפנים שנחת היישר על חצאית מלמלות קצרה.

המפלט הרומנטי הזה עוקב מקרוב אחר חגיגת הולנטיין המתמשך שלהם שהחל בפריז, שם נהנו בני הזוג מארוחת ערב נעימה וביקור בארמון אליזה כדי להיפגש עם לא אחר ממקרון, נשיא צרפת.

וואלה! סלבס לא עולה על סירות, יש חשש גדול ממשקל היתר שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully