וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קאיה הייתה אומרת? הכלב של ג'ו ביידן נושך אנשים בבית הלבן

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 12:19

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הוא גם הבעלים הלא מאוד גאים של קומנדר- הרועה הגרמני הנשיאותי. למרות התואר המכובד נראה שחיית המחמד לא ממש קלט את דרישות התפקיד והתחיל לנשוך מאבטחים בבית הלבן ונאלץ לשאת בתוצאות. וואלה! סלבס נא לנבוח בהתאם

ג'ו ביידן רועה גרמני. רויטרס  ShutterStock, עיבוד תמונה
ג'ו ביידן רועה גרמני/עיבוד תמונה, רויטרס ShutterStock

אחרי הסדנה לניהול כעסים שנאלצה לקחת, וואלה! סלבס הפסיקה לנשוך אנשים שלא באים לה טוב בעין. מי שאולי צריך גם כן ללמוד את השיעור הזה הוא הכלב של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, הרועה הגרמני קומנדור, שנשך עובדים בשירות החשאי שמאבטחים את ביידן לא פחות מ-24 פעמים שונות שגם תועדו.

בתגובה להתנהגות הלא הולמת של הכלבלב המגונן השירות החשאי בבית הלבן נאלצו לשנות את הגישה כלפיו. הם החליטו שהוא יאלץ לשאת בתוצאות של המעשים שלו ולצאת מהבית הלבן עוד בחודש אוקטובר האחרון כשברקורד שלו היו אז 10 מקרי נשיכה בלבד, אחרי שהמצב הדרדר כל כך שבעקבות הנשיכה הקשה אחד מהמאבטחים נאלץ להתפנות למיון כדי לקבל טיפול רפואי.

אך כנראה שכל המאמץ לא הספיק, כי אם הצלחתם לעשות את החשבון הפשוט, התקיפות יותר מהכפילו את עצמן מאז. חלק מהפעמים היו בבתים הפרטיים של הנשיא ואשתו בדלוואר וחלק נוסף התרחשו גם במהלך טיולים משפחתיים לננטקט וקמפ דיוויד.

וואלה! סלבס רצתה לאמץ כלב אבל היא בקושי נכנסת בדירה הזעירה שלה ואין מספיק מקום לעוד סיר, שלא לדבר על חיית מחמד.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully