וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוות למחבלים וגירוש למשפחות": הסלבס מגיבים לפיגוע בכביש 1

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 10:22

הבוקר התרחש פיגוע קשה ונוסף, הפעם בכביש 1 ליד מעלה אדומים, בו שלושה מחבלים רצחו אדם אחד ופצעו נוספים. מי שעוד הרגישו את שברון הלב הם סלבס רבים ששיתפו מיד בתחושות ובפתרונות שלהם למצב. וואלה! סלבס מוחה דמעות

עינב בובליל בתגובה לפיגוע בכביש 1. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל בתגובה לפיגוע בכביש 1/צילום מסך, אינסטגרם
אלין כהן מגיבה לפיגוע בכביש 1. אינסטגרם, צילום מסך
אלין כהן מגיבה לפיגוע בכביש 1/צילום מסך, אינסטגרם

אי אפשר להתרגל למציאות האבל הקולקטיבי שמורגש בכל פעם ששם נוסף מגיע עם הכותרת הנוראית "הותר לפרסום", על הכאב עם כל פיגוע ועל העצב שמורגש כבר תקופה ארוכה מידי אצל כולם. המעברים החדים שהחיים החדשים של מדינת ישראל מאז השבת השחורה קשים בפני עצמם, שלא לדבר על הקושי בלהכיל עוד נשמה אחות שנקטפה מוקדם מידי.

גם הסלבס בביצה המקומית כבר התקשו להכיל את הבשורות הקשות של הבוקר אחרי הפיגוע בכביש 1 שצמוד למעלה אדומים: "מפחיד להסתובב ברחובות! יימח שמם וזכרם. רפואה שלמה לכל הפצועים. בשורות טובות בע"ה", כתבה אושיית הרשת עינב בובליל בתגובה לחדשות והיא ממש לא הייתה היחידה.

גם המשפיענית אלין כהן התקשתה להאמין למצב אליו הגענו: "אמלה!! מה זה?? איפה אנחנו חיים?", מי שחיזק את ההפתעה שהורגשה עם האירוע שאף אחד לא ציפה לעבור הבוקר היא יוצאת הריאליטי דיאן שוורץ: "מציאות הזייה, ככה זה שהאוייב בתוכנו. החלמה מהירה לכל הפצועים אמן". גם הראפר סטטיק כאב את הבשורה הקשה: "כמה עוד אפשר לקום לחדשות כאלה?".

דיאן שוורץ מגיבה לפיגוע בכביש 1. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ מגיבה לפיגוע בכביש 1/צילום מסך, אינסטגרם
טליה עובדיה מגיבה לפיגוע בכביש 1. אינסטגרם, צילום מסך
טליה עובדיה מגיבה לפיגוע בכביש 1/צילום מסך, אינסטגרם

"שוב נכאב ושוב נכעס וכלום לא ישתנה", הטיחה אושיית הרשת טליה עובדיה והמשיכה: "למה אף אחד לא מייצר הרתעה רצינית ואז אולי דברים ישתנו? מוות למחבלים וגירוש למשפחות שלהם, ואז נראה אם הם יעיזו לעשות את זה כל שני וחמישי!! כמה עוד נצטרך לאבד עד שמישהו יתעורר פה??".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully