וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש שם המון תסכול": אסי עזר משתף מה הכי מאתגר אותו בהורות

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 9:47

קשה להאמין אבל עברו כבר שנתיים מאז שמנחה הטלוויזיה אסי עזר הביא לעולם יחד עם בן זוגו, האדריכל אלברט אסקולה, את בתם הראשונה אלכס. בזמן שבנם השני כבר בדרך, אושיית הבידור חשף מה הדבר שהכי קשה לו בלהיות אבא. וואלה! סלבס ילדים זה שמחה

אסי עזר משתף. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר משתף/צילום מסך, אינסטגרם

וואלה! סלבס אמנם משתדלת להתרחק מילדים, בעיקר כי הם הגיעו אחרי שוואן דיירקשן כבר התפרקו. למרות זאת, יצא לה לשמוע המון הורים שהיו על הספקטרום הרחב בין מותשים ומיואשים לבין מאושרים עד הגג, בעיקר בגלל הדינאמיות שיש בתפקיד ורכבות ההרים הבלתי פוסקות.

מנחה הטלוויזיה אסי עזר עומד בקרוב מאוד להיות אב לשניים יחד עם בן זוגו, האדריכל אלברט אסקולה. השניים הכריזו רק לאחרונה על מין הילד, אבל עכשיו, בווידוי כנה, הודה עזר בקשיים: "ההורות עבורי היא פשוט אושר", פתח את תשובתו אחרי שנשאל על החלקים המאתגרים בחשבון האינסטגרם שלו והמשיך: "אני מרגיש שקיבלתי בול בזמן מתנה גדולה והכי חשוב לי מהכל זה להיות נוכח".

"לבלות עם אלכס כמה שיותר ולהראות לה שאני תמיד שם. איפה מאתגר? כשאני מרגיש שאני לא יודע מה היא צריכה ורוצה, והיא -כפרה עליה- האוצר מילים שלה לא רחב מספיק כדי להסביר. יש שם המון תסכול. אבל כל יום שעובר היא מדבר יותר ויותר והחיבור רק הולך ומתחזק", חתם בנימה אופטימית ואוהבת".

וואלה! סלבס קנתה צינור רק כדי להעיף מים על ילדים וחתולים רועשים ברחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully