וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזה זה בישראל": טיפאני האדיש מעצבנת פרו-פלסטינים בדרכה לישראל

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 20:26

הקומיקאית שהגיעה לביקור בארץ הקודש החליטה לשתף את עוקביה בתחושות היישר ממחלקת הביזנס במטוס, ומצליחה לעצבן גולשים פרו-פלסטינים לאחר כמה התלוצצויות שלה. וואלה! סלבס יא כבדים

הקומיקאית והשחקנית טיפאני האדיש בדרך לישראל/צילום מסך אינסטגרם tiffanyhaddish

הקומיקאית והשחקנית טיפאני האדיש (44) פרסמה הבוקר סרטון בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, בו משתפת את 7.4 מיליון עוקביה שהיא עושה את דרכה לישראל בשביל "לראות בעצמה" את האסון ולהבין לעומק את מה שקורה בגזרה כאן, על רקע מלחמת עזה בארגון הטרור החמאס.

רבים הכוכבים הבינלאומיים שהגיעו לכאן בחודשים האחרונים על מנת לתמוך בישראל ובזכות להגן על עצמה, תוך כדי שהם עושים סיורים בגזרה הדרומית ומעלים בפלטפורמות החברתיות פוסטים המחזקים את ההסברה הישראלית שכל כך חשובה בימים אלו. כידוע, האדיש היא אמריקאית ממוצא יהודי מצד אביה, לכן יותר ממתבקש שתרצה להיות חלק ממערך התמיכה.

התוכן המצולם שהחליטה להעלות מהמושב במחלקת הביזנס במטוס, הצליח לעצבן לא מעט גולשים, מאחר שהיה מלווה בבדיחות קלילות על מה היא מתכננת לעשות במהלך שהותה בישראל. "אני הולכת לפגוש את הגבר לעתיד שלי", בעודה לוגמת מספק כוס מיץ תפוזים ספק מימוזה. בין יתר הפטפוטיאדה למצלמה, שרה השחקנית שיר מומצא ברגע ספונטני: "בדרך לתל אביב ואז לירושלים. ואז אני הולכת לים המלח, הולך להיות כיף , כן, זה הולך להיות נהדר ואז אני אלמד על הפוליטיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הקומיקאית והשחקנית טיפאני האדיש. Shy McGrath, GettyImages
סה"כ התלוצצה/GettyImages, Shy McGrath

המחלוקות והעצבים ברשת הגיעו אחרי שתהתה לעצמה בקול בסיום השירה: "האם עזה לא בישראל? האם לא הכל באותה יבשת, אותה פיסת אדמה מוקפת על ידי מים?". ובכן, היא לא יכלה שלא לצפות לתגובות זועמות מגולשים פרו-פלסטינים, מאחר וידוע כי מחלוקות על אדמה הן פוש מאסיבי לקטילה ברשת, בטח במצב הרגיש הנוכחי.

האדיש תומכת נלהבת במטרות יהודיות לאורך השנים - לאחרונה עמדה בראש מופע התרמה יהודי וקראה לשחרר בני הערובה הישראלים שנלקחו על ידי חמאס בשבעה באוקטובר. היא לא מתביישת במוצאה ואף נלהבת כל פעם מחדש מהשורשים היהודיים שלה, עכשיו נשאר רק לשמוע מה המסקנות שלה לאחר הביקור כאן בימים אלו.

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully