וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה עניין של זמן: עדי חבשוש קוטפת קמפיין לצד מישהו שווה במיוחד

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 17:51

השחקנית והקומיקאית היממה את כולנו כשניצחה ב"רוקדים עם כוכבים", וזה רק היה שאלה של זמן עד שתקבל קמפיין שווה במיוחד. לצד מי נראה את המובים שלה הפעם? וואלה! סלבס מלווה בריבית

השחקנית עדי חבשוש. מסך אינסטגרם adihavshushnew, צילום מסך
מצפים לראות פירואטים גם בזמן הפרסומות/צילום מסך, מסך אינסטגרם adihavshushnew

בואו נודה באמת, יש לא מעט קמפיינים שווים שכל מפורסם כאן בארץ ישמח לקחת בו חלק. בדרך כלל בנקים וחברות תקשורת יימצאו בטופ הרשימה ומובן גם למה.

תשאלו את רן דנקר שמככב כפרזנטור של סלקום כבר פרק זמן ארוך ועם כל הכבוד לזה שהוא בדרך כלל ה-כוכב והפז"ם שלו בחברה כבר נהיה בגדר המכובד, הפעם צירפו לו שחקנית חיזוק מהשורה הראשונה. היום השיקה סלקום קמפיין חדש "הסיב הכי מהיר בישראל" ומי שתצטרף לדנקר היא לא אחרת מעדי חבשוש, שיכולה להיות מבסוטית על עצמה ולדפוק פירואט על ההישג השווה.

עדי חבשוש, דפנה אגסי בר סמנכ"לית השיווק של סלקום ורן דנקר. אוהד רומנו,
וואלה! שילוב מנצח/אוהד רומנו

המהלך התקשורתי יכלול פרסומת טלוויזיה כמובן ותוצרי דיגיטל רחבים של חברת התקשורת. הפרסומת שתראו על המסכים שלכם בקרוב עד שתדעו לדקלם אותה, נערכה בבימויו של במאי הפרסומות אביב מערבי, שעומד מאחורי קמפיינים זכורים ואהובים בישראל. ואם תהיתם מי אחראי על הכוריאוגרפיה לריקוד בפרסומת, תנו לנו לעזור לכם. מי שתהיה אחראית על המובים של דנקר וחבשוש זו מיכל שי, לא אחרת מהכוראוגרפית הראשית של "רוקדים עם כוכבים", "הכוכב הבא לאירוויזיון" ומה לא. נו, עשה לכם חשק לרקוד?

וואלה! סלבס חולת פרסומות, זה הזמן שלה להביא את כל השלל הטעים שאגרה במגירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully