וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבירקין המלוכלך שלה במחיר הזה??": המכירה של קים קרדשיאן הסתבכה

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 13:10

קים קיי ידועה באהבתה לתיקי בירקין, הפעם היא מצליחה לעצבן את הגולשים לאחר שהציעה במכירת יד שנייה את הדגם המבוקש מבית הרמס, במחיר מופקע ומלא פגמים. האם זה שווה את זה? וואלה! סלבס תיק קטן

קים קרדשיאן עם תיק בירקין מבית הרמס. מסך אינסטגרם SplashNews, צילום מסך
כל אחת סוחבת איתה תיק קטן. אבל לא במחיר הזה/צילום מסך, מסך אינסטגרם SplashNews

בעסקים כמו בעסקים, קים קרדשיאן יודעת שאם אפשר לסחוט את המיץ עד הסוף היא בהחלט תהיה הראשונה לעשות זאת. לאחר שהחליטה לפרסם למכירה את תיק הבירקין שלה מבית המותג הרמס, המעריצים החליטו לצאת עליה. למה אתם שואלים?

ובכן, אשת העסקים וכוכבת הראליטי פרסמה באתר יד שנייה את הדגם המבוקש של הרמס תמורת 70,000 דולרים. פיס במרקם תנין, בצבע אפור מט (נדיר יש לציין) שצוין בהערות כי הוא "במצב טוב". למי שפחות נושם אופנה, נציין שתיק הבירקין המפורסם של הרמס הוא דגם קלאסי לשימוש יומיומי, שהפך מאז השקתו במחצית הראשונה של האייטיז לסמל סטטוס הודות לשיווק סלקטיבי, מחירים שלא ניתנים לתיאור ורשימת המתנה ארוכות בכדי לרכושו.

תיק בירקין מבית הרמס, יד שנייה של קים קרדשיאן. מסך אתר Kardashian Kloset, צילום מסך
תיק בירקין מבית הרמס, יד שנייה של קים קרדשיאן/צילום מסך, מסך אתר Kardashian Kloset

בנוסף לתיאור מצב התיק שהוצע למכירה על ידי קימי, נכתב כי היה "שינוי צבע מסוים בידיות ובפינות התחתונות ושריטות קלות על המתכת" - שם התחיל הבלאגן. משתמשים רבים של הרשת החברתית Reddit, נותרו מבולבלים מעצם השאלה - למה שקים קרדשיאן תמכור את התיק שלה במחיר כל כך גבוה אם הידיות שחוקות וחומות?, "ברצינות עד כמה הם נואשים מכסף? ולמה אף אחד לא חושב שזה מוזר שהמיליארדרים האלה מוכרים בגדי יד שנייה? ?" כתב אחד המשתמשים.

התגובות הפכו לגל זעם אחד גדול: "70 אלף דולר בשביל תיק מלוכלך, לעזאזל!" הוסיף משתמש נוסף, "זה כל כך מביך. למה הם לא משפצרים אותו על ידי המותג לפני שהם מוכרים אותו? זו חוצפה למכור אותו במחיר כזה עם כל שינויי הצבע בידיות והבלאי בפינות", שאל מעריץ שלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עם כמה שזה נשמע הזוי, זו לא הפעם הראשונה שמייסדת סקימס מוציאה למכירה תיקי יוקרה. בעבר כבר פרסמה שני בירקנים נוספים, יחד עם פריטים מבית לואי ויטון ושאנל. מכירת התיק הנוכחי המדובר עורר סערה ואכן נשמע כמו עסקת פרוד במחיר המופקע שהוצע, אך משתמשי הרשת בדקו וראו שאותו סגנון בדיוק זמין לרכישה במצב חדש באתר יוקרה אחר תמורת $120,875.

מסתמן שזה לא מה שגרם להפחית את הרוחות הסוערות סביב המכירה: "כולו משופשף, הקצוות בלויים ומעט משופשפים והוא נראה דהוי. פשוט וואו. כל מי שקונה דברים שלהם הוא אידיוט, הם אפילו לא יכולים לטרוח לשחזר אותו או לאחסן אותו כמו שצריך. זה אמיתי? באמת שאין להם בושה!", סיכם אחד המשתמשים הזועמים.

וואלה! סלבס לא מעוניינת בתיק בירקין וגם לא קלי, אין תיק יד שיוכל לספק מספיק מקום לכל הסנדוויצ'ים שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully