וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה לא בסדר איתך?": לא תאמינו לשינוי המזעזע של מאשין גאן קלי

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 12:40

אחד הדברים שמאפיינים את הראפר מאשין גאן קלי הם הקעקועים שמקשטים כמעט את כל הגוף שלו אך האם יש מצב שנמאס לו מכל הקשקושים והציורים? כי השינוי שעשה הוא לא פחות מדרמטי. וואלה! סלבס רואה שחורות

הסרטון של מאשין גאן קלי/אינסטגרם צילום מסך

רק לאחרונה גילינו על הקעקוע החדש והמפתיע של השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס, שמכסה קעקוע ישן וכמעט את כל הזרוע השמאלית שלה. אבל היא לא היחידה שהחליטה להסתיר את טעויות העבר, גם בעלה, הראפר מאשין גאן קלי, החליט לעשות שינוי מפתיע במיוחד.

בתמונה שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו השיק קלי את הגוף החדש, כשרוב הפלג העליון שלו מכוסה בשחור. למי שלא האמין לבוק בת המצווה שדפק עם הלוק הדנדש, אל תדאגו כי הוא צירף גם סרטון שהעלה לסטורי בו אפשר לראות שבאמת לא מדובר בעריכה. כך או כך וואלה! סלבס תמשיך להתפלל שמדובר בצבעי גואש.

"למטרה רוחנית בלבד", כתב על הפוסט החדש. בתגובה למייקאובר הגולשים ממש לא היו אדישים: "זה הדבר הכי פאקינג מטומטם שראיתי בחיים", כתב עוקב בוטה במיוחד. תגובות נוספות כמו: "אתה משקר אחי, לך לעשות מקלחת ותחזור אלינו" ו- "מה לא בסדר איתך? אתה צריך עזרה?", כיכבו גם כן.

השינוי של מאשין גאן קלי. אינסטגרם, צילום מסך
השינוי של מאשין גאן קלי/צילום מסך, אינסטגרם

מעבר להתבטאויות הבוטות שהשאירו תחת הפרסום, הייתה עוקבת שהביעה את דאגתה בנימוס: "הלוואי שלא היית עושה את זה. אהבתי את הקעקועים שלך. אני שונאת שאנשים מגיבים על קעקועים שלא אחרים (יש לי 15) אבל אני מרגישה שזאת קריאה לעזרה. אתה ממשיך לעשות דברים דרמטיים וקיצוניים כדי למחוק את מי שהיית בעבר, או לפחות ככה זה נראה", חתמה.

וואלה! סלבס ראתה שחור אחרי שעכביש ענק הגיע לביקור בדירה המעופשת שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully