וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מתוק: אור שפיץ והחבר נפרדו אחרי שנה וחצי ביחד

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 11:24

הקונדיטורית הכי ורודה בסביבה ובן הזוג שלה, איש הנדל"ן עמרי גלילי, החליטו להיפרד כידידים ולפנות את הדירה המשותפת שחלקו במרכז תל אביב. וואלה! סלבס תנק יו, נקסט

אור שפיץ. אינסטגרם, צילום מסך
ויאללה ביי/צילום מסך, אינסטגרם
אור שפיץ/אינסטגרם

אור שפיץ, האישה הכי ורודה ומתוקה בביצה המקומית ובן הזוג עמרי גלילי, נפרדו אחרי שנה וחצי יחד. השניים הספיקו להעלות את מערכת היחסים לשלב המגורים המשותפים, אבל החליטו שעדיף להם בנפרד.

לפני כחצי שנה כבר עלו שמועות על משבר שהוביל לפרידה של השניים, לאחר ששפיץ הפסיקה לשתף את החים הזוגיים שלה באינסטגרם. החשש הוסר מהר מאוד, לאחר שהיא עידכנה שהם ביחד, אבל הוא לא אוהב את החיים באור הזרקורים.

הבוקר (ד') שפיץ שיתפה מה קורה לה בשבועות האחרונים: "אתן יודעות שאני תמיד מרגישה בנוח לשתף לטוב ולרע, אבל כשזה מגיע ללב זה לוקח קצת זמן וקצת יותר קשה. עברתי שבועיים לא פשוטים ואני יודעת ששמתן לב. אני ועמרי נפרדנו ופרידות זה אף פעם לא דבר נעים. בתקופה הזו שהמדינה שלנו כולה רועדת, השתדלתי לקחת בפרופורציות ולהבין שלצערנו יש גרוע מזה והעיקר הבריאות .
מאחלת מהלב לכל מי שחווה פרידה דווקא בתקופה הזו, כשהבדידות יכולה להיות הדבר הכי גרוע בעולם ואנחנו מרגישות חוסר יציבות, להסתכל לשמים ולהגיד תודה על מה שיש ולהאמין מהלב שמה שצריך לקרות קורה".

השניים פינו את הדירה שחלקו במרכז תל אביב, אז אם אתם מעוניינים בבית אפוף ריחות של שוקולד, פנו לוואלה! סלבס בפרטי. סתם, אל תעשו את זה.

  • עוד באותו נושא:
  • אור שפיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully