וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתביישת באבא? הבת של ברק אובמה משתמשת בשם בדוי

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 10:53

בתם של נשיא ארה"ב לשעבר והפילנתרופית, ברק ומישל אובמה, מליה אובמה, רק התחילה להתערבב בתעשיית הקולנוע ההוליוודית אבל למרות הכוח בשם המשפחה שלה, נראה שהיא דווקא מנסה להתנער מהייחוס. וואלה! סלבס מרד נעורים

על מליה אובמה, בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, יצא לנו לשמוע בעבר בעיקר בהקשר הבעיות שהייתה עושה בתור נערה מתבגרת. אבל עכשיו, אנחנו מקבלים גרסה חדשה ומלומדת שלה אחרי שרק לאחרונה השיקה את הסרט הראשון שביימה: "The Heart".

למרות שאי אפשר להתווכח על כך ששם המשפחה שלה וודאי פתח לה לא מעט דלתות בחיים, נראה שהיא לא ששה לקחת איתה את הייחוס המפואר, היא השתמשה בשמה השני במקום בשם המשפחה ואת הקרדיט על הפרויקט החדש של הקולנוענית הצעירה קיבלה מליה אן.

זאת לא הפעם הראשונה שהצעירה העצמאית בוחרת להדיר את הוריה מהחיים החדשים שבחרה לעצמה. רק לאחרונה היא הגיעה לבד לאירוע הפרימיירה המרגשת של הסרט המדובר ועלתה לראשונה על השטיח האדום, בפסטיבל הסרטים Sundance. אמנם מדובר בפעם הראשונה שאובמה מביימת פרוייקט בעצמה, אך זאת לא טבילת האש הראשונה שלה כי בעבר היא הספיקה כבר לכתוב לסדרה "Swarm" של אמאזון פריים.

וואלה! סלבס ניסתה לביים סרט אבל אף אחד לא הקשיב לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully