וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך וויליאם: "לסיים את הלחימה בעזה כמה שיותר מהר"

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 15:31

הצהרות בנושאים שנויים במחלוקת כמו המלחמה הנוכחית בעזה, הן דבר שבני משפחת המלוכה אינם נוהגים לעשות. כעת, הנסיך וויליאם קורא לשחרור החטופים ועצירת הלחימה. וואלה! סלבס סרט צהוב

הנסיך וויליאם בטקס פרסי הבפטא 2024. WPA Pool, GettyImages
"מודאג מאוד מהמחיר האנושי הנורא"/GettyImages, WPA Pool

הצהרה נדירה של הנסיך וויליאם במסגרת ביקור במטה הצלב האדום הבריטי בלונדון, בנושא מלחמה ומשבר השלום במזרח התיכון, הובילה אותו לאמירות ראשונות בנושא המצב הנוכחי לצד המלחמה המתרחשת בעזה. אמירות אלה הן דבר נדיר בקרב בני משפחת המלוכה שמפרסמים מעט מאוד הערות פומביות בנושאים שנויים במחלוקת כאלה.

יורש העצר הבריטי אמר כי "יותר מדי נהרגו" במלחמת ישראל-חמאס וקרא להפסיק את הלחימה בהקדם האפשרי, "אני מודאג מאוד מהמחיר האנושי הנורא של הסכסוך במזרח התיכון מאז מתקפת הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר", טען.

ההצהרה המדוברת פורסמה לאחר שהתברר שהנסיך וויליאם אמור לבצע שורה של התקשרויות על מנת להדגיש את מצבם של כל מי שהושפע מהסכסוך המתמשך. "אני נאחז בתקווה שניתן למצוא עתיד מזהיר יותר ואני מסרב לוותר על כך", אמר והוסיף לדבריו: "אני, כמו רבים אחרים, רוצה לראות את סיום הלחימה בהקדם האפשרי. יש צורך נואש בתמיכה הומניטרית מוגברת לעזה. זה קריטי שהסיוע ייכנס והחטופים ישוחררו".

הלו"ז של הנסיך מוויילס הולך להתמלא בימים הקרובים במפגשים עם ארגוני צדקה בבריטניה המעניקים תמיכה הומניטרית באזור וישמע על התנאים העומדים בפני העובדים בשטח. הוא גם יצטרף לשיחה בבית כנסת עם צעירים ממגוון רחב של קהילות כדי להכיר בעליית האנטישמיות ברחבי העולם. את הצהרתו המפתיעה סיים בכמה מילים לשלום: "לפעמים רק כשמתמודדים עם קנה מידה עצום של סבל אנושי, החשיבות של שלום קבע מובאת הביתה. אפילו בשעה החשוכה ביותר, אסור לנו להיכנע לייאוש."

בחודש אוקטובר האחרון ביצע הנסיך וויליאם את מה שנראה כהתערבות בלתי צפויה כאשר ארמון קנסינגטון פרסם הצהרה המביעה את המצוקה העמוקה שלו ושל אשתו קייט מידלטון מהאירועים ההרסניים המתרחשים באזורנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully