וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אנחנו בהלם: כמה פעמים ביום אור לוזון מתקלחת?

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 14:09

סטורי אחד יכול לגלות לנו עולם שלם על בן אדם. תשאלו את אור לוזון שחשפה בסטורי של ירדן ויזל את כמות הפעמים המוגזמת בהם היא מתקלחת ויותר מזה - כמה מגבות מחליפה? וואלה! סלבס הדליקה דוד

ירדן ויזל מגלה שאור לוזון מתקלחת 2-5 פעמים ביום/צילום מסך אינסטגרם yardenvizel

אור לוזון, אחת מהסטייליסטיות הכי עסוקות בביצה המקומית, הגיעה ליום צילום כחלק שגרתי מיום העבודה שלה. על הסט נכחו הבסטיות המשפיעניות, ירדן ויזל ואן זיוי, כשברגע אחד של מנוחה ויזל שלפה את הנשק הסודי, הלוא הוא האייפון החדש שלה - על מנת להוציא לאור את הפרט הכי לא צפוי על לוזון.

וואלה! סלבס יודעת שמקלחת יומית ואחת נוספת אחרי אימון מלא זיעה היא בגדר מאסט, אך לכמות המקלחות שלוזון עושה ביום היא ממש ממש לא ציפתה. "אנחנו יושבות כאן, בצילומים, מדברות... מה אני מגלה??", אומרת ויזל למצלמה וחושפת: "אור מתקלחת מינימום פעמיים ביום לפני שינה ואחרי שינה ויש לה גם ימים שהיא מתקלחת 4-5 פעמים". מופתעים? חכו יש עוד.

עוד בוואלה!

סכנת נפשות: אור לוזון צילמה וידאו של בר רפאלי תוך כדי נהיגה

לכתבה המלאה

הסטייליסטית בתגובה מסבירה מה עומד מאחורי כמות השטיפות המוגזמת: "כל חילוף של לוק אני מתקלחת. אחרי אימון, לפני אימון". השיא מגיע כאשר גילינו את תחלופת המגבות היומית (וככל הנראה את כמות הכביסות המוגזמת). "מילא להתקלח בין פעמיים לחמש פעמים ביום. היא כל מקלחת מחליפה מגבת! את יודעת שזה טרלול להחליף ככה? אנשים לא מחליפים כל מקלחת את המגבת שלהם".

לוזון מנגד לא ראתה בעובדה שהוצגה כמשהו חריג וסגרה את הסטורי בכמה מילות סיום כנות: "ואם אני חופפת, זה שתי מגבות. מה, אני אתנגב, יהיו חיידקים, ואז אני אחזיר את זה?". ואנחנו שואלים - מה שלום העור שלך גברת??

וואלה! סלבס משתמשת בכל מקלחת בארבע מגבות מינימום, אין מספיק בד שיכיל את כל כולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully