וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: למה ההופעה של נועה קירל עם המורדים לא תצא לפועל?

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 13:10

היוניקורן המקומית הייתה אמורה להופיע עם כוכבי המורדים שיגיעו לישראל בחודש אפריל, אבל שיתוף הפעולה המטריף לא יצא לפועל. מה קרה שם? וואלה! סלבס פליפה

המורדים. יאיר דורי,
באיזו שנה אנחנו?/יאיר דורי

אם גם אתם הייתם בני נוער בתחילת שנות ה-2000, אין מצב שלא הייתם מכורים למורדים. בתחילת השבוע הגיעה הבשורה המרגשת שאחרי 20 שנה, כוכבי הטלנובלה הארגנטינאית יגיעו לארץ כדי להופיע בפני המעריצים, שעדיין זוכרים כל תו וצעד ריקוד.
.
מה שלא ידעתם זה שנועה קירל הייתה אמורה להפתיע את הקהל ולהצטרף לחבורה העליזה לכמה ביצועים משותפים על הבמה, אבל זה לא יקרה בסוף. קירל, מעריצה שרופה של הסדרה, כבר ניהלה מו"מ מתקדם עם ההפקה, אבל הצדדים טרם חתמו על חוזה. לוואלה! סלבס נודע כי בסופו של דבר, קירל לא תיקח חלק בההופעה, על פי מקורבים יש לה אילוצים שנקבעו מראש, שכן ההופעה תתקיים בחול המועד פסח, והיוניקורן לא תהיה זמינה.

המותג החדש של נועה קירל. אינסטגרם, נועה קירל, אתר רשמי
אולי אנה זק תהיה פנויה/אתר רשמי, אינסטגרם, נועה קירל

אורן תייר יחסי הציבור בשם הפקת המופע: "אנו נרגשים לראות את ההתעניינות הגדולה שיש סביב מופע האיחוד של המורדים בקרב התקשורת והקהל. כוכבי הסדרה יופיעו שוב לראשונה על במה אחת לאחר כ- 20 שנה וזה יקרה בישראל. לנועה קירל ישנן מחויבויות קודמות ולכן לא תיקח חלק במופע המדובר, כשיהיו עדכונים נוספים ורשמיים סביב המופע ,אנו מבטיחים לעדכן".

וואלה! סלבס חולמת על הופעה עם המורדים החות'ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully