וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספונג'ה השתלמה: מירן בוזגלו קטפה קמפיין חדש ולוהט

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 11:44

בדרך כלל נשות הכדורגלנים פחות נמצאות בקדמת הבמה ויותר לצידו ומאחוריו של הבעל הכוכב שעל המגרש. יש כאלה ויש כמובן את מירן בוזגלו. וואלה! סלבס מכבסת-תולה

מירן בוזגלו. מסך אינסטגרם miranbuzaglo, צילום מסך
מירן בוזגלו/צילום מסך, מסך אינסטגרם miranbuzaglo

כל מי שמכורה לבישול בריא ונקיונות, בטח כבר יודעת שיש כמה שמות שחייב לעקוב אחריהם באינסטגרם והמתעניינות המתקדמות גם יגיעו לפלטפורמת הטיקטוק, בתקווה לקבל עוד טיפ ניקיון מוצלח שיחסוך לה כמה שעות מול הדלי והמגב.

המכורות ביותר לתחום הן כמובן אילנית לוי שהפכה למלכת ההברקות, עינב בובליל וגם איך לא, מירן בוזגלו - אשתו של הכדורגלן מאור בוזגלו. משפחת בוזגלו כבר לגמרי יודעת שאין יותר כיף מלשלב ביזנס ופלאז'ר, לכן זה בדיוק מה שמתכננת לעשות בקרוב מירן. לוואלה! סלבס נודע שאושיית הרשת קטפה קמפיין שווה במיוחד למוצרי ניקיון, שיוצג בפלטפורמות השונות ובין היתר בפני 487 אלף עוקבים האינסטוש.

מי שעשתה זאת לפניה זו אילנית לוי, שעם הזמן דאגה להכניס גם את הבעל ההורס שלה אלירז שדה לקמפיין (אישה חכמה, תמיד אמרנו). וממש עוד מעט מירן תחליף את הזוג ולכו תדעו, אולי היא תדאג גם לבעלה, מאור, לכמה ג'ובות יפות. כמה במדויק? לוואלה! סלבס נודע שבוזגלו תצטלם בשבוע הבא לקמפיין טאצ' מוצרי ניקיון לבית, ומנהל הבנק שלה יכול להיות מבסוט מסכום בעל 6 ספרות שייכנס היישר לחשבון הבנק של לקוחת הויאיפי שלו.

וואלה! סלבס מתה על ניקיונות שישי, אז היא כבר יודעת שעוד דקה יהיה לה שניצל-חלה-מטבוחה בפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully