וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזני על הריון לצד הפרעות אכילה: "מבינה שאני חייבת לשחרר"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 15:00

כוכבת הריאלטי האהובה משתפת בהתמודדות עם שינוי מבנה גופה בעקבות ההריון, לצד היסטוריה מוכרת של הפרעות אכילה ואף אשפוז. היא חותמת את דבריה במסר חשוב לעוקבות. וואלה! סלבס יו גו גירל

בסוף חודש ינואר האחרון פרסמנו לראשונה על הריונה הראשון של כוכבת הריאלטי ואושיית הרשת, נטע ברזני, שממתינה לבייבי ראשון עם בעלה, איש העסקים גרי דהן. כזכור עלמת החן הצעירה נכנסה לחיינו כשהיא ואחיה עומר רצו יחד למיליון, הגיעו לגמר והשאר היסטוריה. מאז הספיקה להיכנס לבית 'האח הגדול' ולמשוך לא מעט תשומת לב, בזכות סרטונים משעשעים בטיקטוק או אמירות שנויות במחלוקת שדאגה לשתף ברשתות החברתיות.

זוג היונים מבלים יחד כבר ארבע שנים ונישאו תחת חופה וקידושין בחודש פברואר 2023 בתוספת חגיגת ענק בדובאי הקרובה. כעת כשהריונה של ברזני מתקדם היא ממשיכה לשתף קצת מהחיים האישיים שלה לצד העובר המתפתח ברחמה, כשהיא מחליטה לענות על שאלה של אחת העוקבות שלה - שאלה מעניינת וחשובה מכמה וכמה סיבות.

נטע ברזני מספרת על ההריון לצד הפרעות אכילה. מסך אינסטגרם netabarazani, צילום מסך
נטע ברזני במסר חשוב לעוקבות/צילום מסך, מסך אינסטגרם netabarazani

"בתור מישהי שהייתה עם הפרעות אכילה, איך זה בהריון? לא משפיע? גם לי היו ומאד חוששת", נשאלה ברצף שאלות-תשובות בסטורי. כזכור, לפני כארבע שנים החלה נטע בתהליך שיתוף העוקבים על ההתמודדות שלה מגיל 16 עם הפרעות אכילה ועל העובדה שאושפזה בעבר פעמיים עקב אנורקסיה. כבר אז לא חששה להצהיר כי "הפרעת אכילה היא לא משהו שחולף. זה לא משהו שאיתך לכל החיים, אבל אני יכולה להגיד לכם שלמדתי לשלוט בה וזה הנצחון הקטן שלי".

כעת, לאור התעניינות העוקבת הסקרנית, ברזני חושפת את ההתמודדות היומיומית שלה עם העובדה שהיא באופן טבעי מעלה במשקל בחודשי ההריון. בנימה מאוד גלויה וכנה היא כותבת: "מאוד משפיע פתאום את חוזרת למקום שאין לך כל כך שליטה וזה מלחיץ", ומוסיפה: "את גדלה ומפחדת, הגוף משתנה, הבגדים לא עולים וזה מלחיץ ולא פשוט, אבל!!! יש לי תינוק בבטן ואני מבינה שאני חייבת לשחרר כדי שהחוויה של שנינו תהיה טובה ובריאה אז חשוב לעבוד עם עצמך כמה שאפשר לשחרר. לזרום ולהגיד תודה!!!! כי זו המתנה!!!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully