וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאה ושלמה": דניאל גרינברג חושפת את האזורים הכי אינטימיים שלה

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 13:25

יוצאת הריאלטי ואשת העסקים מחליטה לשתף באומץ רב את העוקבות בסימני מתיחה על גופה, ומודה על כל אחד ואחד מהם. מה היה לעוקבות שלה להגיד על כך? וואלה! סלבס שמן שקדים

דניאל גרינברג בדובאי. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
גרינברג מודה לעוקבות: "אתן החיים עצמם"/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

דניאל גרינברג מבלה בימים אלו בחופשה זוגית עם בן הזוג (והגרוש) אייל גולן וחברים נוספים בדובאי. אחרי שלל שמועות לפני כחודש על פרידה השניים כבר הבהירו טוב מאוד שאין מקום לפטפוטים מיותרים והשניים ממשיכים לשדר זוגיות כרגיל.

החופשה המרעננת מחוץ לארץ הביאה את הדוגמנית לשכב לה בנעימים תחת השמש הנעימה של האמירויות. שם החליטה לחשוף באומץ רב תמונה שלה בבקיני בעודה שוכבת ומראה את סימני המתיחה על בטנה, כאלה שנוצרו לאחר לידת שני ילדיה המשותפים עם גולן, מיאל ורון. לשיתוף האינטימי התווסף מסר קטן לעוקבות הלוקחות ממנה השראה: "גאה ושלמה איתכם. תוצאה של בריאה טהורה, סימני החיים??תודה אלוהים".

דניאל גרינברג מראה סימני מתיחה בדובאי. מסך אינסטגרם daniel_greenbergg, צילום מסך
לא מתביישת לחשוף את סימני החיים/צילום מסך, מסך אינסטגרם daniel_greenbergg

בזמן ששקר האינסטגרם ממשיך לצוף מכל עבר ומשפיענות רבות בארץ ובחו"ל מנסות להסתיר כל שינוי שחל על גופן, גרינברג לא מתביישת לשתף את האזורים האינטימיים שיכולים להועיל לנשים רבות אחרות.

בתגובה לסימני המתיחה שהציגה, עוקבות רבות הודו לה השיתוף וזרקו מילה טובה או שתיים: "חייבת להגיד לך שיש לי המון סימני מתיחה מהלידה ולא משנה כמה זמן אני מורחת סרומים וכאלה אין יותר מדי שינוי וזה ממש מבאס אבל כשאני רואה איך את מסתכלת על זה ולא מתביישת בזה זה גורם לי להרגיש טוב עם עצמי ועם הסימנים ולאהוב את עצמי גם ככה", כתבה אחת העוקבות. ונוספות תמכו: "אין עלייך, תודה שאת מנרמלת את זה והופכת את זה לדבר יפה וטבעי", "אלופה! מעלה את הבטחון מאחת שכל הבטן שלה כך".

וואלה! סלבס מעולם לא נתקלה בסימני מתיחה, היא פשוט לא מצליחה לרזות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully