וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילדה דחפה חרוז לעין": המקרה המלחיץ בגללו קורין גדעון טסה למיון

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 11:07

המקרה הבא הוא אחד הביזאריים שנתקלנו בו, וככל הנראה גם עבור המגישה ואושיית הרשת קורין גדעון. משחק תמים של בתה בגן דרש ממנה לפעול במהירות: "טסתי איתה למיון". וואלה! סלבס נאיבית

קורין גדעון מספרת על הסיבה בגללה לקחה את הבת שלה למיון/מסך אינסטגרם corringideon

סיטואציות ביזאריות עם ילדים לא חסר, אך המקרה הרפואי הדחוף של אלונה, בתה של קורין גדעון ובעלה חילי סורוצקין הוא משהו שלא חשבנו שאי פעם נשמע. ברצף סטוריז ששיתפה המגישה ואושיית הרשת, סיפרה איך משחק תמים של בתה הוביל אותה באופן בהול למיון, כשמובן לה לגמרי שלא מדובר כאן במקרה של רופאת ילדים בלבד.

"לא היה ברור מה בדיוק קרה היא לא סיפרה ולא נתנה לגעת, חילי אסף אותה מהגן ראה את זה ואיבד הכרה בערך", מספרת וממשיכה: "ראיתי שזה ממש קשיח שזה עצם זר!! ועוד בעין! לקחתי פיקוד וטסתי איתה למיון". בהגיעה למיון ובהמתנה לתורה להיבדק, אלונה ביקשה להתפנות. השתיים ניגשו לשירותים ובין רגע גדעון קולטת את בתה מצביעה על הרצפה ואומרת לה: "הנה החרוז שהיה לי בעין".

הבת של קורין גדעון מגיעה למיון. מסך אינסטגרם corringideon, צילום מסך
רגע לפני הבדיקה, אלונה הקטנה עם גולה בעפעף התחתון/צילום מסך, מסך אינסטגרם corringideon
הבת של קורין גדעון מגיעה למיון. מסך אינסטגרם corringideon, צילום מסך
הסיבה לחרדות המוצדקות - חרוז ורוד/צילום מסך, מסך אינסטגרם corringideon

בסרטון ששיתפה ובתמונות אחריו הציגה את החרוז העגול והורוד שיצא לה מהעפעף התחתון שהתנפח לפני כן בצורתו העגולה של החרוז. "אני רואה את החרוז הזה ואני רואה שאין לה כלום, כאילו מה שהיה לה בעין, הגולה הזאת נעלמה כלא היה. עזבו שאני הייתי בשוק חיי שכאילו זה אשכרה יצא לה מהעין אני גם הייתי מאושרת כי בשנייה זה נפתר איך שהיינו צריכות להיכנס לרופא".

לאחר בדיקת רופא (כי בואו, בכל זאת יש בעל חרדתי שנשאר בבית בחצי דופק), המשפחה יכלה להירגע כשנאמר להן שהדבר לא יכול לעשות נזק לעין ושלא היה לזה לאן ללכת בעודו נמצא בפנים. וואלה! סלבס לא נתקלה בסטרס כזה במשך זמן ממושך ומזל שהסיפור הסתיים כך ולא אחרת. המגישה גם כן סיכמה את המקרה ההזייתי בתמונות מתוקות של אלונה הקטנה, שמסבירה לה שהיא מצאה את החרוז הורוד בשירותים בגן ורצתה לקחת לעצמה, וסיכמה: "תודה לאל שזה יצא לבד".

וואלה! סלבס גם ניסתה פעם לדחוף צ'יפס לאף, אבל זה רק בגלל שהפה שלה כבר היה מלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully