וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר שכחנו הכל?": אילנית לוי בביקורת חריפה על התוקף מבת ים

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 12:07

הסרטון ויראלי בו הוצג פעיל שמאל שהכה לכאורה מפגינת ימין הגיע גם למלכת היופי בדימוס אילנית לוי, שלא יכלה לעבור על המקרה בשתיקה ועלתה למתקפה מול האיש האלים. וואלה! סלבס עין תחת עין

הסטורי של אילנית לוי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אילנית לוי/צילום מסך, אינסטגרם

זה אמנם לקח בערך שלושה וחצי- ארבעה חודשים, אבל נראה שהאנשים האלימים ברחובות מתחילים לחזור לסורם ושבים לתקוף את מי שמממשים את זכותם, בלי להבין שאלימות היא לא הדרך לפתור שום מחלוקת רצינית, אלא אם אתם רבים עם גלי מגן נורית על הקוביות והוא לא מביא לכם.

אחד מאירועי האלימות שהפכו ויראליים לאחרונה היא תקיפתה של מפגינת ימין בקפלן על ידי אדם שעל פי הדיווחים משתייך לצד השמאלי של המפה הפוליטית. מי שלא יכלה להעביר את ההתנהלות הבזויה הזאת על סדר היום היא מלכת היופי לשעבר, אילנית לוי: "מה זה. מה זה??? השתגענו", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינטסגרם שלה.

"מרים יד על אישה בלי להניד עפעף יא פחדן. איפה יחד ננצח, איפה? לפני רגע הבנו שיש לנו רק אחד את השנייה. אנחנו יכולים להיות יריבים ראויים אחד לשני אבל למען השם לא אוייבים!!! כבר שכחנו הכל?? לא מספיק הלב שלנו שבור", חתמה הכוכבת בעצב ששזור בכעס.

עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully