וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבכי לא פסק": מאי שכטר משתפת באומץ על התחושות אחרי הלידה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 16:23

משתתפת הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", מאי שכטר, ילדה לאחרונה את הבן הבכור שלה ושל משה יחזקאל, שפגשה מתחת לחופה בתוכנית. עכשיו, היא חושפת באומץ את התחושות שמביאה איתה החוויה של לידה בצל האובדן של אחיה והמלחמה. וואלה! סלבס אהבה של אמא

התקופה האחרונה הייתה מלאה ברכבות הרים רגשיות מטורפת ליוצאי תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", מאי שכטר ומשה יחזקאל. מאי איבדה את אחיה ולאחר מכן חשפה שגם עברה הפלה: "לא הרבה אחרי שבנצ'וק נפטר, התבשרנו שאנחנו בהיריון. אבל לא הרבה אחרי זה, כשהייתי בשבוע עשירי התבשרנו שאין דופק לפרי, ככה קראנו לעובר". לקראת סוף השנה, החלום המיוחל שלהם התגשם והם הביאו לעולם את בנם הבכור, עדי יחזקאל.

עכשיו, בפוסט מרגש וחשוף, היא שיתפה בכל החוויה: "אני אשמח לשתף על החווית לידה שלי בגילוי לב עם הידיעה שאקבל חיבוק ואולי גם שיפוטיות וזה בסדר, כי אני בעיקר תומכת בעצמי מאחורי כל משפט. אחרי ההפלה שעברנו, נכנסו להריון ספונטני שהוגדר כהריון בסיכון בשל מחלה אוטואימונית שאובחנה ב-2017 (חיה איתה בשלום)".

"ההריון היה תקין לחלוטין אך לווה בהמון המון חרדות גם תחת ההריון בסיכון וגם כי כבר איבדנו לא מעט בחיינו. התאריך המשוער שלי הוא ה-27.2.24 שבפועל ילדתי ב-24.1.24. לא הכנתי כלום ולא התכוננתי ללידה בחודש 8 אבל לעדי, לרחם שלי וליקום כולו יש תוכניות שונות ואני בהודיה. עדי נולד עם קשיים נשימתיים אבל ברוך השם לא הונשם והיה במעקב ארוך ביחידת מעבר בתינוקייה בשיבא, במשך כמעט שבועיים".

הכוכבת המשיכה: "בשבועיים האלו, הוא סבל גם מצהבת (כמו המון קטנטנים אחרים) וגם ירד יותר מ-10% במשקל. הייתה לי החלמה מאוד קשה וארוכה ולא היה חלק בגוף שלא כאב לי. לשבת על כסא או לקום ממנו הייתה פעולה שהייתי מודה עליה כל יום. וגם תודה רבה לאופטלגין סביב השעון. כל 3 שעות הייתי בתינוקייה לתת לתינוק שלי אוכל ומהיום הראשון הרגשתי אתגרים עם ההנקה".

"אין אותי. ב-3 שעות אני מאכילה, הוא לא מתחבר לי לציצי, אני בעיקר בוכה, מדברת עם 10 יועצות הנקה שונות, ובזמן שנותר לי אני בשאיבות סביב השעון. המילה הכי נכונה לתאר את הכל היא "הישרדות". לקראת סוף השהות בבית חולים שיבא, עדי שוחרר והיה איתנו יומיים במלונית, והרגשתי מעט הקלה".

"ביום שישי, שוחררנו הביתה ומאותו רגע הבכי לא פסק, אפילו לא לרגע, ורק אציין ששנה לפני איבדתי אחי, ולא בכיתי ככה. וכל הזמן יש דואליות כל כך חזקה בין השמחה וההודיה סביב העובדה שהגשמתי חלום, הבאתי פרי אהבה עם אהבת חיי הכי גדולה, יצרתי חיים! (אני יודעת כמיילדת כמה קושי ומה נשים עוברות כדי לקבל את הקוקילידות האלו לעולם ואיזו זכות יש לי לקטר?) לבין עצב תמהוני סביב העובדה שהמצב החדש פשוט לא זוהר עבורי, כמעט משום בחינה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

למרות שהאחריות לא על כתפייה, המשיכה מאי ואמרה סליחה: "אני רוצה להתנצל בפני הנשים שעובדות ממש קשה כדי להביא חיים לעולם ונתקלות באתגרים ושברון לב בדרך. ולהתנצל וגם בפני האמהות לעתיד שאולי מעט מלחיץ לקרוא מה שאני כותבת".

"כל הזמן תהיתי למה לא מדברים על כל מה שקורה אח"כ? אז אני ממש רוצה להעניק את הידע וההכרה הזאת לצד הלגיטימציה לחוות את כל מנעד הרגשות ביחד עם העובדה שכל אחת חווה את הדברים אחרת. שיהיה מסע פורה לכולנו", סיכמה בנימה אופטימית.

וואלה! סלבס אוהבת לתת את הצ'יפס שלה לנשים הריוניות עם חשקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully