וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע אחרי חשיפת האירוסין: האם ידין גלמן בחר כבר אולם?

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 14:14

בזמן שכולנו עדיין המומים מהאירוסים הסודיים של השחקן החתיך ובת הזוג העיתונאית אדווה דדון שהתרחשו כבר לפני כחצי שנה, נראה שגלמן בעצמו כבר לגמרי מוכן לשלב הבא ונצפה היום בחליפת חתן באולם אירועים. וואלה! סלבס רווקה מיואשת

ידין גלמן בחליפה/מערכת וואלה!

וואלה! סלבס עדיין לא נרגעה מהחדשה המרעישה מסוף השבוע האחרון, אחרי שנודע כי השחקן ההורס ידין גלמן ובת הזוג שלו, העיתונאית וציידת הנוכלים אדווה דדון, התארסו כבר לפני כחצי שנה (!) ושמרו עד כה את הדבר בסודיות מוחלטת.

אז אמנם עוד לא קיבלנו את התמונה המסורתית של השניים ברגעי ההצעה, ואפילו לא התייחסות או אישור רשמי מאחד הצדדים, אבל כולנו כבר יודעים כי הדבר אכן קרה ואת האצבע של דדון מעטרת טבעת יהלום נוצצת במיוחד בתקופה האחרונה. אבל האם השניים כבר סגרו לוקיישן ורשימת מוזמנים?

לוואלה! סלבס אין באמת מושג, אבל מה שהיא כן יודעת זה שגלמן ביקר הבוקר באולם אירועים. אבל רגע, אפשר להרגע, השניים אמנם זריזים, אבל זו לא הייתה פגישה לצורך סגירת תאריך. השחקן והדוגמן פשוט הגיע ליום צילומים (נטול יח"צ ותקשורת) למותג לו הוא מדגמן, ובמקרה, או שלא, הוא גם עלה על חליפת חתן לצורך הצילומים וכיאה לסטטוס החדש כמאורס טרי.

וואלה! סלבס חלמה תמיד על חתונה בטירה באירופה, אבל עד היום לא קיבלה אפילו הצעת חברות.

  • עוד באותו נושא:
  • ידין גלמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully