וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות מישהו אוהב אותה: מיהו החבר החדש של בלה חדיד?

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 13:07

אחרי הפרידה המתוקשרת מבן הזוג היהודי, נראה שבין האמירות הפרו-פלסטיניות הרבות בלה חדיד מצאה זמן למצוא זיווג חדש - מי הקאובוי הנוכחי? וואלה! סלבס עלתה על הסוס

מעבר ללכלוכים הקבועים והפרו פלסטינים של הדוגמנית, היא דואגת גם לטפח מתחת לרדאר מערכת יחסים עם הקאבוי (זו לא בדיחה), אדן בנואלוס בן ה-34. את יום הולדתה ה-27 שחגגה בחודש אוקטובר האחרון היא כבר בילתה איתו בתוך ארוות סוסים, דבר שנודע רק עכשיו - לאחר שהחליטה לפרסם תמונות מהחגיגה המשותפת באיחור קל של כמה חודשים טובים.

התמונות השונות מציגות חגיגת ענק של שולחן ארוך ומעוצב בתוך הלוקיישן המעניין, המון חברים וגבר אחד שאת פניו לא ניתן לראות. תמונה אחת כשהוא כורך סביבה את זרועו, בעודו מתבונן אחורנית וסרטון קצרצר נוסף בו היא רוכנת קדימה לנשיקה ממנו.

בלה חדיד ובן הזוג רוכב הסוסים אדן בנואלוס, בחגיגות יום הולדתה ה-27. מסך אינסטגרם bellahadid, צילום מסך
איייי אההההההה קאובוי/צילום מסך, מסך אינסטגרם bellahadid

בעוד הזוג עורר שמועות רומנטיות באוקטובר כאשר נראו מתנשקים, הם שמרו על מערכת היחסים המתהווה שלהם מתחת לאור הזרקורים. לכבוד יום האהבה, היא פרסמה סטורי בו כתבה "הולנטיין שלי" ברמיזה עבה למה שקורה בחיים שמאחורי הרשתות החברתיות, פלוס תמונה של השניים על הרקע הביתי שלו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אחרי בדיקה מהירה, מסתבר שבנואלוס הוא רוכב סוסים במקצועו ואפילו אפשר להגיד שהוא כוכב די גדול בעולם הרכיבה, כשברזומה שלו כבר נרשמו מספר אליפויות. אז איך הם הכירו אתם שואלים? כרגע זה לא ברור, אבל כידוע, חדיד חובבת סוסים לא קטנה. היא גדלה על רכיבה ולאחרונה חזרה לרכיבה תחרותית על סוסים בעקבות הפסקה שעשתה כתוצאה ממחלת ליים ממנה סובלת בשנים האחרונות.

כזכור, הדוגמנית הפרו-פלסטינית הייתה בזוגיות פוטוגנית ויציבה במיוחד בשנתיים האחרונות עם בן זוגה היהודי, מארק קלמן. בחודש יולי האחרון השניים החליטו להיפרד, בשורה שהגיעה על רקע התקופה הלא פשוטה של חדיד והשיתופים במחלתה.

וואלה! סלבס קאובוית אמיתית, היא עלתה בגיל 12 על השור הזועם ושברה אותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully