וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזיעה ונלחצת: איך הגיבה ויקטוריה בקהאם כשקראו לה סבתא?

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 12:34

אחרי החתונה המטלטלת של בנה, ברוקלין בקהאם עם היורשת ניקולה פלץ, מעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם הבהירה טוב מאוד מה עמדתה על ההתקדמות של הנישואים הטריים לשלב הבא. וואלה! סלבס צעירה לגילה

החתונה הגדולה של ברוקלין בקהאם עם ניקולה פלץ סוקרה מעבר לים נרחבות, בעיקר בהקשר הזוועות שהיו בתכנונה: "החתונה הייתה ממש מרחץ דמים", הטיח עורך אתר הרכילות popbitch, כריס לוכרי. והיו גם מי שתיארו את פלץ בתור "כלה מהגיהנום".

למרות הכל, הדברים הסתדרו והזוג הצעיר נישאו אחד לשנייה באירוע ענק ושמחה גדולה. כמובן שכמו תמיד, מיד אחרי השאלה הבאה של אנשים היא על ילדים והרחבת המשפחה, למרות זאת נראה שאמו של החתן, מעצבת האופנה והספייס גירל הנצחית ויקטוריה בקהאם, לא ציפתה להישאל: "אז את מתרגשת להיות סבתא? זה משהו שהולך לקרות?", נשאלה בראיון שלה עם "Vogue"

"הו ג'יזס!" צעקה מיד מעצבת האופנה בזמן שסידרה את הצווארון שלה בניסיון לשאוף קצת אוויר כדי להרגיע את הלחץ והמשיכה: "חכי רגע! אני לא חושבת שזה קורה עדיין, אלא אם אתם יודעים משהו שאני לא, זה עדיין לא קורה". בניסיון לתקן את פליטת הפה הנחרצת הוסיפה: "אני מקווה שיום אחד אני אהיה מבורכת מספיק אבל אנחנו לא שם עדיין. חברים חם לי, מה קורה פה?".

נראה שאין לויקטוריה כל כך הרבה מזל, כי ממש לאחרונה הודה בנה שהוא רוצה הרבה ילדים מאשתו: "תמיד רציתי להיות אבא צעיר, אני אשמח להקים משפחה בקרוב, אבל מתי שאשתי תהיה מוכנה", סיפר אחרי החתונה ל- Entertainment Tonight.

וואלה! סלבס לא צריכה לעמוד באוטובוסים בגלל שכולם חושבים שכרס הפריקסה שלה היא הריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully