וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השחקן ג'ייק ג'ילנהול מקבל מכות ונהנה מזה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 10:29

"אני צריך ללכת להשתין דם" - ציטוט של השחקן המוערך, ולא, אין לו דלקת בשתן. תפקיד חדש של ג'ילנהול חשף אותנו לשגרת אימונים קשוחה, כואבת אך בואו נודה, גם די לוהטת. וואלה! סלבס שורש ח.ט.ב

השחקן ג'ייק ג'ילנהול. Jon Kopaloff, GettyImages
שורש ח.ט.ב, מחוטב ומחטב/GettyImages, Jon Kopaloff

בין אם הוא בדמות הקאובוי הגיי הכי לוהט שיש, המתאגרף המבויש או כל תפקיד אחר שהפך אותו בשני העשורים האחרונים לגבר שבגברים (לצד הצלחה בסרטים שוברי קופות), ג'ייק ג'ילנהול (43) מצליח להבליט את עצמו בכל פעם מחדש. המועמד לאוסקר לשעבר עשה קצת מהכול והמציא את עצמו מחדש בהזדמנויות שונות, אבל דבר אחד לא השתנה - המסירות שלו לתפקידים עד ה-ס-ו-ף.

סרטון אחד ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו חשף אותנו למה באמת קורה מאחורי הקלעים ומאחורי סיקס פאק הבנויים ומוטעמים היטב על בטנו. ג'ילנהול שיתף רגע מהאימונים האינטנסיביים אליהם נכנס לבניית גופו לתפקיד חדש. עיצוב הכולל שגרה מפרכת של סבבי 20 אגרופים רצופים היישר לקוביות המשורטטות, מידי הלוחם המקצועי ומבצע הפעלולים סטיב בראון.

השחקן עבר שינוי גוף מרשים עבור תפקידו האחרון. מדובר בבאדי שרירי מפה ועד הודעה חדשה של חיטוב, על מנת לשחק בצורה מציאותית אמן לחימה בגרסה המחודשת לסרט "Road House", שעתיד לראות אור בחודש מרץ הקרוב. "הרבה אגרופים ניתנו, הרבה אגרופים התקבלו", כך כתב בטייטל של הסרטון - שהפך ויראלי כמו רבים מאימוני הכנה אחרים שלו.

"זה היה פנטסטי. אנחנו רוצים שהסרט יהיה טוב, אתה יודע", התבדח ג'ילנהול, והוסיף: עכשיו סלחו לי אני צריך ללכת להשתין דם". מאמן הסלבריטאים ג'ייסון וולש, שעזר להכניס את השחקן לכושר שיא עבור הסרט באמצעות לו"ז קפדני של אימוני כוח, סיפר כי "כמות ההכנה והמסירות שהושקעו בפרויקט הזה היו מדהימות", ואמר שהוא לא יכול לחכות לשחרור הסרט. גם אנחנו.

וואלה! סלבס מעולם לא קיבלה מכות בקוביות שלה, פשוט כי אין לה כאלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully