וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרצוף של בובת מין אוקראינית": מה קרה למייגן פוקס?!

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 15:30

השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס העלתה תמונה מחגיגות האפטר פארטי של הסופרבול עם טיילור סוויפט וטרוויס קלסי, בה נראית השחקנית שונה לגמרי. בגלל בדיחה גרועה על השינוי במראה החיצוני, היא הואשמה בגזענות על ידי הגולשים. וואלה! סלבס מנפחת

לא, זאת לא תמונת "אחרי" על הקיר של רופא האסטיקה שלכם, זאת תמונה של השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס באפטר פארטי של הסופרבול האחרון, בזמן שהיא חוגגת בחברה נוצצת: בעלה והראפר מאשין גאן קלי, המנצח של הערב, שחקן הפוטבול טרוויס קלסי וכוכבת הפופ טיילור סוויפט.

התמונה המפתיעה תפסה את הכוכבת לא מוכנה בהתחשב בשינוי החיצוני והבלטת השיפוצים שעשתה בפנים: "או מיי גאד חברים תראו כמה שונה... אני לא נראית ככה בכלל. מסתבר שזאת פשוט תמונה מטלפון עם הצללה שגורמת לי להיראות כמו בובת מין אוקראינית ומתנפחת כשבמציאות אני בכלל נראית כמו הבובות הסופר יקרות מסיליקון שאפשר להשיג רק ביפן", כתבה פוקס בעמוד האינסטגרם שלה.

מי שפחות התלהבו מההשוואה המוזרה הזאת היו העוקבים שזעמו: "זה מאוד גס רוח מצדך לדבר כך על נשים אוקראיניות, מה גם שאת מראה מה את חושבת על עצמך", כתבה גולשת שממש לא הייתה היחידה. תגובות נוספות כמו: "הפוסט הזה ממש מאכזב בעיניי, בכנות, הבדיחה הלא מצחיקה שלך על נשים אוקראיניות מאכזבת", ו-"זה לא מאוחר מידי להוריד בעריכה את המילה "אוקראינית"", כיכבו גם כן.

מייגן פוקס מגיבה להאשמות. אינסטגרם, צילום מסך
מייגן פוקס מגיבה להאשמות/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה לכעסם של הגולשים, השיבה פוקס: "אלוהים ישמור זה לא מה שהתכוונתי. נשים אוקראיניות הן שוות בטירוף וכשאני מדמיינת בובת מין מתנפחת אני רואה מישהי שווה. תנו לבחורה לספר פאקינג בדיחות", לא בדיוק ההתנצלות שציפינו לה.

וואלה! סלבס קנתה בובת מין כי מסתבר שכן אפשר לקנות חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully