וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתו בכמויות מסחריות": סודות הקאסט של "הארי פוטר" נחשפים

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 10:38

כוכבים סדרת הסרטים המצליחה "הארי פוטר" עברו יחד את שנות הנעורים המביכות, מה שאומר שיש להם הרבה סודות אחד על השנייה. עכשיו, אחד מהשחקנים החליט לפתוח הכל ולחשוף את כולם. וואלה! סלבס אובליוויאטה

ימי הצילומים של סדרת סרטי הפנטזיה המצליחה "הארי פוטר" נגמרו אמנם לפני לא מעט שנים, אבל זה לא אומר שהסיפורים משם לא נחקקו בזיכרון של השחקנים עד היום. גם מוחו הקודח של מי שגילם את דמותו של לוציוס מאלפוי, השחקן ג'ייסון אייזקס, לא שוכח את הפרטים.

בשיחה עם ה- New York Post הוא שיתף על החוויה של לראות את כוכבי הסרטים, השחקנים דניאל רדקליף, אמה ווטסון ורופרט גרינט, גדלים לו מול העיניים: "זה תמיד היה מוזר לחזור לצלם, הם כל פעם היו גדולים יותר בכמה שנים מהפעם הקודמת שראיתי אותם והייתי מתייחס אליהם כאילו הם בגיל הקודם שראיתי אותם בו".

"להתייחס לילד בן 14 כמו ילד בן 12 זה לא נהדר ואז, שהם היו בני 18, התייחסתי אליהם כאילו עדיין אסור להם לעשן או לשתות, והם היו עושים את זה בכמויות מסחריות, זה היה מוזר", הודה השחקן שהוא שם לב לעובדה שהיה מדובר בכמויות לא תקינות.

רק לפני ארבע שנים הודה לראשונה רדקליף בכך שהוא התמודד עם התמכרות לאלכוהול ושהוא פיכח עוד משנת 2010: "אם הייתי יוצא ומשתכר מיד הייתי מבין שיש עניין בזה, זה לא עוד סתם בחור רגיל. זה הארי פוטר משתכר על הבר. הייתי שותה עוד כדי להתמודד עם זה, שתיתי כדי להשתכר עוד ועוד במשך כמה שנים.

"הרבה מזה קרה לקראת הסוף של "פוטר" וקצת אחרי שזה נגמר. זאת הייתה פאניקה, קצת לא לדעת מה הדבר הבא שאני הולך לעשות וקצת חוסר נוחות במי שהייתי כשלא שתיתי והייתי פיכח. החברים והמשפחה נתנו לי נקודת מבט אחרת על החיים שלי ועזרו לי להתפכח", שיתף השחקן.

וואלה! סלבס מתמודדת עם התמכרות לפחמימות ולא מתכננת גמילה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully