וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ביטול החתונה: עומר נודלמן עונה על השאלות הבוערות

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 13:39

קצת יותר משנה אחרי שהתארסה הדוגמנית ואושיית הרשת עומר נודלמן לאיש העסקים עידו ברניקר הם החליטו להיפרד ולבטל את החתונה. עכשיו, היא שוברת שתיקה ונותנת תשובות להכל, צפו. וואלה! סלבס דוחפת אף

עומר נודלמן עונה על השאלות הבוערות/מערכת וואלה!

לפני חודשיים וחצי סיפרנו לכם על הפרידה שעברה הדוגמנית ואושיית הרשת עומר נודלמן ומי שהיה בעבר הארוס שלה, איש העסקים עידו ברניקר. תאריך חתונה כבר היה והכל היה נראה נוצץ ומבטיח אך מסתבר שלא כך היה וכמו שאתם כבר יודעים, אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם ראשונה, השניים כבר לא יחד.

את השבת השחורה חוותה נודלמן מרחוק, בזמן שהייתה במיאמי ותכננה לחזור לארץ בטיסה שבסופו של דבר גם בוטלה. המרחק והקשיים הביאו אותה להבנה שבסופו של יום מדינת ישראל היא הבית שלה: "הרגשתי שאני נמצאת במקום שאני לא אמורה להיות".

הבוקר הגיעה נודלמן לסט הצילומים של קמפיין טרמינל איקס ואחרי שתיקה ארוכה היא שיתפה על הרגשות: "זה מאד קשה, אני לא מאחלת את זה לאף אחד אבל אני בעיקר גאה בעצמי שאני מקשיבה לנבכי הלב שלי", הודתה הדוגמנית.

אז האם הם שמרו על קשר אחרי? ושאלת השאלות: האם חודשיים אחרי היא כבר פנויה רגשית? התשובה הצליחה להפתיע גם אותנו. צפו בראיון המלא בראש העמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully