וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכות לשלב הבא בחיים: אלה לי להב ואגם בוחבוט השתחררו מצה"ל

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 13:05

אחד הרגעים המרגשים ביותר הוא רגע גזירת החוגר, בו מספריים עלובות הן הדבר היחיד שמפריד בינך לבין החופש שבאזרחות. מי שסיימו היום את תרומתן לצבא העם במדור ההפקות הן הזמרות אלה לי להב ואגם בוחבוט שהשתחררו מצה"ל. וואלה! סלבס פריסה

על אף שאת ימי השירות הצבאי שלה בילתה וואלה! סלבס בחלביה עם טוסט בכל יד, היא גילתה שיש מי שבאמת עושות עבודה חשובה במהלך הזמן בצבא ההגנה לישראל, גם אם הן לא נלחמות בשדה הקרב או שומרות על הגדר של בגבול, ממש כמו הזמרות אגם בוחבוט ואלה לי להב, שאת השירות הצבאי שלהן הקדישו להעלאת המורל לחיילים.

תפקיד הלהקות הצבאיות והזמרים הצבאיים הפך לחשוב פי כמה וכמה בעיקר במהלך ימי הלחימה הלא פשוטים בהם כולם הרגישו בקרשים ולא הצליחו להתרומם, יש כאלה שעובדים על זה עד היום. בפוסט שהעלתה בוחבוט לחשבון האינסטגרם שלה היא סיכמה את החוויה במדור ההפקות: "היום סיימתי פרק חשוב ומשמעותי בחיים שלי. שירות צבאי מלא של שנתיים שבהן עברתי הכל מהכל".

"ארבעת החודשים האחרונים שלי בצבא היו חודשי מלחמה. ואני לא יכולה להסביר לכם עד כמה אני גאה שיכולתי לתרום בדרך שלי,להעלות את המורל ולהיות סוג של מקור התפרקות בתקופה כזאת. דווקא היום יותר מתמיד אני גאה שעשיתי שירות צבאי,שלא וויתרתי לעצמי לרגע ונתתי את כל כולי בשביל זה! אני רוצה להגיד תודה ענקית על כל האהבה שקיבלתי מכם בהופעות".

אלה לי להב גוזרת חוגר/יח"צ

לסיכום כתבה הכוכבת: "תודה למדור הפקות ולכל מי שליווה אותי בדרך, למפקדות ולמפיקות על השירות הכי משמעותי וכיף שיכולתי לקבל. על הזכות להעביר מסר חשוב! לשמח ולשמוח". את ההתרגשות של היום המיוחל חלקה בוחבוט עם להב, שהגיעה לפריסה המרגשת עם המשפחה ועם בן הזוג שלה, פיליפ שאולוב.

וואלה! סלבס שמרה בצבא יותר על עוגת השמרים שלה בשק"ם מאשר על מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully