וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוס טיפ ולנטיין: קאיה גרבר משתפת על הרצון ל"פרטיות" עם אוסטין באטלר

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 12:47

דוגמנית העל פותחת בראיון על הקריירה והרצון לפרטיות מהעין הציבורית בכל הנוגע לזוגיות עם היפיוף שלה, השחקן אוסטין באטלר. וגם, נותנת כמה טיפים לרווקים בקהל. וואלה! סלבס מודה לה מקרב לב

קאיה גרבר ואוסטין באטלר. Jacopo Raule, GettyImages
קאיה גרבר ואוסטין באטלר/GettyImages, Jacopo Raule

כבר שנתיים שקאיה גרבר (22) ואוסטין באטלר (32) הפכו לאחד הזוגות הכי מעוררי קנאה על אדמת הגלובוס, ולא אנחנו לא מגזימים. היא, דוגמנית על מצליחה עם גנים משובחים מבית אימוש הטופ מודל סינדי קרופורד והוא, הנסיך על הסוס הדמיוני בראש שלנו.

השניים כבר הספיקו להכיר את ההורים אחד של השנייה וכמויות הפפראצי בערבי דייט היא בלתי נגמרת. גם הופעות שלהם על השטיחים האדומים לא חסר ועדיין זוג השחקנים מעדיף להגן על הרומנטיקה האינטימית הרחק מאור הזרקורים. ובכל זאת, הזוג הצעיר מעדיף לשמור את הרומן היפה הזה מחוץ לאור הזרקורים. הסיבה? "בכנות, אני מרגישה שכל כך מעט דברים בחיי הם פרטיים", הסבירה קאיה בראיון למגזין WSJ, והוסיפה: "וזה אחד הדברים שאני מנסה לשמור עליו הכי קדוש שאפשר".

למרות חוסר העניין בשיתוף ענייני הזוגיות המסקרנים ושיתוף על כך שהיא מנסה להגביל את משך הזמן בו היא מבלה בפיד האינסטוש, גרבר כן הייתה מוכנה לחלוק תובנות לגבי מערכות יחסים - כולל העצות שהיא תיתן לחבריה הרווקים. וואלה! סלבס יודעת שאם יש יום מעולה לקבל טיפים לרווקים הוא בטח ובטח יהיה בולנטיין. "דברי על עצמך כמו שאת רוצה שהאדם שיאהב אותך ידבר עלייך", אמרה. "אני חושבת שזה כל כך חשוב".

וואלה! סלבס לא באמת רווקה. היא קיימה ברית נישואין עם מנת שווארמה בבאגט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully