וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עם הילד?": אנה ארונוב עונה על השאלות הבוערות

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 16:23

הרדקנית אנה ארונוב מגיבה לסערה שנוצרה ברחבי הרשתות החברתיות אחרי הפרק האחרון של "המטבח המנצח" בו קיבלה הערות לא מאוד פוליטקלי קורקט ממשתתף אחר: "את לא צעירה פיזיולוגית". וואלה! סלבס פוריות

אנה ארונוב על הריון וטיפולים/אינסטגרם צילום מסך

יש שיגידו שכבר מזמן לא יצא לנו לשמוע יציאות מיושנות כמו שנאמרו לרקדנית ושופטת הריאליטי אנה ארונוב אתמול, במהלך השידור של תוכנית הריאליטי "המטבח המנצח" מאושיית הרדיו, אבי כאכון, שאמר בלי למצמץ: "אבל את לא צעירה, מבחינה פיזיולוגית. את לא יכולה לחכות הרבה".

בתגובה לסערה שהשיחה הלא נעימה על השולחן בפריים טיים יצרה, העלתה הכוכבת הסבר לסטורי בחשבון האינסטגרם: "קיבלתי אתמול מלא הודעות מנשים על זה שזה לא לגיטימי לשאול אישה 'מה קורה עם הילד?', כי אתם לא יודעים איפה אתם תופסים אותה ועל איזו נקודה אתם לוחצים. אולי היא בטיפולים ואולי היא לא מצליחה ואולי היא עברה הפלות".

"אנחנו לא יודעים מה ההיסטוריה ואנחנו לא יודעים על מה זה יושב. אנחנו צריכים להיות כל כך רגישים ועדינים שתחשבו פעמים ברגע שאתם שואלים 'מה עם הילד?', אתם באמת לא יודעים. השאלה נזרקת בכזאת קלות לאוויר ואתם לא יודעים איפה זה פוגש את הבן אדם ממול אז עדינות ורגישות".

אנה ארונוב על ריאליטי השידוכים/אינסטגרם צילום מסך

סערה נוספת שהתחוללה על השולחן הייתה סביב תוכניות הריאליטי שעוסקות במציאת אהבה ושידוכים, כמו הדרך בה פגשה ארונוב את בעלה, אייל אלגבי. גם על זה כמובן היא לא שכחה להגיב: "עוד נושא מורכב מסתבר על הבליינד דייטים ועל שידוכים בטלוויזיה".

"יש איזה תחושה, אצלי לפחות, שאם זה לא הדרך המוכרת והמובנת של הנה הם התחתנו ועשו ילדים וזה. הדרך שלי היא הדרך שלי והיא יכולה להיות שונה ממישהי אחרת. וכל אחד יעשה בחירות והחלטות מתוך השקפת עולם, אני מאמין, הצרכים והרצונות שלו. הדרך של כל אחד היא כל כך שונה ואין נכון ואין שום אמת אבסולוטית".

אף אחד לא יחליט מה תהיה הדרך האולטימטיבית, אין דבר כזה וזה כאילו העניין של החברה שלנו, של כולנו. בואו נכבד ונקבל דרך שהיא שונה משלי, זה שאני לפעמים לא מבינה אותה או לא מסכימה איתה או שהיא שונה משלי, זה לא אומר שהיא לא נכונה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אנה ארונוב אייל אלגבי. אינסטגרם, צילום מסך
אנה ארונוב אייל אלגבי/צילום מסך, אינסטגרם

"אני ממש רואה את זה בשולחן וזה עניין חברתי מאוד גדול, שכל אחד יבחר מה שהוא רוצה, וילך בדרך שהוא רוצה ואני אכבד את זה ובחיים לא אשפוט את זה", סיכמה הכוכבת בעידוד אופטימי לכל הצופים והצופות.

וואלה! סלבס השלימה עם זה שהדרך שלה לא כוללת שום דבר חוץ מפחמימות וחתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully