וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה בסדר? למה הוא רזה?": סקוט דיסיק העלה סרטון ועורר דאגה

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 14:58

האקס המיתולוגי ואב ילדיה של כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק, ידוע בעבר הבעייתי שלו מהתקופה בה התמודד עם התמכרויות ונכנס לא פעם לגמילה, אך מאז הוא התפכח. אז למה המעריצים שוב דואגים לשלומו? וואלה! סלבס מזריקה

סקוט דיסיק לפני ואחרי. אינסטגרם, צילום מסך
סקוט דיסיק לפני ואחרי/צילום מסך, אינסטגרם

קשה לשכוח את הגלגול הקודם של אושיית הרשת סקוט דיסיק, שימי התהילה שלו התחילו עם שידורי תוכנית הריאליטי בה הופיע מהפרק הראשון, "משפחת קרדשיאן". דיסיק היה אז וגם שנים לאחר מכן, בן הזוג של הבכורה לבית קרדשיאן, קורטני קרדשיאן. השניים היו בזוגיות לא יציבה בלשון המעטה במשך שנים ארוכות עד הרגע בו כוכבת הריאליטי המשיכה הלאה ונישאה לטראוויס ברקר.

לפני ההתפכחות של דיסיק, הוא היה משתכר על בסיס קבוע ומצא את עצמו לא פעם בתוך מוסד גמילה, בין אם בכפייה ובין אם זה היה מתוך בחירה. בסופו של דבר הוא החליט שהוא לוקח את עצמו בידיים, אך למרות השינוי המעודד, הוא הצליח להדאיג את העוקבים שלו פעם נוספת בגלל הסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו אתמול (ב'), בו הוא נראה רזה מתמיד ועל הדרך גם מחפש תשובות אצל מתקשר.

"סקוט, אני הולך להתפלל בשבילך. אתה נראה לא בריא ואני לא מתכוונת במובן הרע של המילה. בתור מעריצה אני באמת מודאגת. הייתי מבקשת מהרופא שלך לעשות כמה בדיקות", כתבה מעריצה אחת שממש לא הייתה היחידה.

סקוט דיסיק. אינסטגרם, צילום מסך
סקוט דיסיק/צילום מסך, אינסטגרם

תגובות נוספות כמו: "הוא נראה כל כך רזה. והוא גם צריך לבדוק בתנ"ך מה הם אומרים שם על מתקשרים" ו- "הוא נראה מדוכא ועל סמים. אני מתפלל בשביל האנשים האלה שימצאו את אלוהים ושיפסיקו לחיות חיים חומריים" , כיכבו גם כן.

תשובה נוספת שעלתה בניסיון להבין מה קרה לאושיית הרשת, היא הזריקה שתפסה את כל הוליווד בסערה, האוזמפיק. חשוב לרענן לכולם את הזיכרון ולהזכיר שאמנם אחת מתופעות הלוואי היא הרזייה, אך מדובר בתרופה שמיועדת לחולי סוכרת ושאת התוצאות של לטווח הרחוק עדיין לא גילינו.

וואלה! סלבס ניסתה להוריד במשקל אבל אז נזכרה בקיום של סמבוסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully