וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן: "נשבר כבר מכולם, תנו לקבינט לעבוד!"

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 15:06

אשת העסקים שמשתפת לא מעט תכנים שקשורים למלחמת חרבות ברזל, פרסמה טקסט נוקב נגד ההתנהלות הפוליטיקאים בישראל. וואלה! סלבס אקטיביסטית

ניקול ראידמן. אלמוג גבאי, באדיבות המצולמים
ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים, אלמוג גבאי

עוד מהימים בהם כיכבה ב"מעושרות", ניקול ראידמן היא לא אישה ששומרת את הדעות שלה לעצמה. אמש (ב') היא פרסמה סטורי נוקב נגד התנהלות הפוליטיקאים בישראל בזמן שחיילים רבים נמצאים בשדה הקרב ומסכנים את עצמם ו-134 חטופים עדיין נמצאים בעזה.

"חייבת לשבור את השתיקה המתמשכת שלי מתחילת הלחימה בכל מה שקשור לפוליטיקה כי יש גבול. אני לא מסוגלת לראות את הצביעות של הפוליטיקאים משני צידי המפה, שיושבים עם הפרשנים באולפנים, שלא מפסיקים לזיין את המוח עם אותם מסרים מנותקים כבר ארבעה חודשים. מה-7 באוקטובר מאות אלפי חיילים שלנו נלחמים, נפצעים ונהרגים במלחמה כל כך קשה וצודקת. קמפיינים ממומנים נגד הממשלה, ניצול ציני נגד משפחות החטופים, התעסקות בסקרים, קונספירציות וכל הבולשיט הבלתי פוסק".

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

ראידמן המשיכה וכתבה: "תתנו לחיילים שלנו את הכבוד. תתנו לקבינט המלחמה, עם ההרכב הכי טוב שיכול להיות לכולנו, לעבוד. תתנו לראש הממשלה לעבוד. תפסיקו לפלג את העם. אין הפסקת אש ולא תהיה הפסקת אש, נילחם עד הניצחון המלא שבראש ובראשונה זה החזרת כל החטופים הביתה והחזרת הביטחון למדינה.

בכל נושא ה"מחדל" נטפל יום אחרי שכל החטופים והחיילים יחזרו הביתה, סומכת על זה שתהיה ועדת חקירה ונקבל תשובות. עד אז שקט, די".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully