וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה חזקה: סרינה וויליאמס חוגגת את הגוף החדש שלה אחרי הלידה

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 13:32

מי שהייתה הטניסאית האמריקנית המוכשרת, סרינה וויליאמס, היא כבר אם לשתי בנות נכון לחודש אוגוסט האחרון, עכשיו היא מרימה לעצמה ומחבקת את הגוף החדש שלה אחרי הלידה בביקיני. וואלה! סלבס מאמסיטה

למרות שבעולם הספורט הייתה עוד תקווה לקאמבק של הטניסאית סרינה וויליאמס, נראה שהיא לא מתכננת לשוב בקרוב למגרשים, במיוחד לא אחרי לידת בתה השנייה, אדירה נהר אוהניאן. אך למרות אכזבת המעריצים, היא ממשיכה לחגוג את החיים ואת השינויים שהם מביאים איתם.

בפוסט שהעלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה, היא לא שכחה לכתוב גם מסר חשוב ומעצים: "לאהוב את עצמך זה דבר נחוץ. אני שמה לב שאני צריכה להזכיר לעצמי את האהבה העצמית הזאת בכל מיני שלבים שונים בחיים שלי. כרגע אני אוהבת את זה שהגוף שלי הוא לא מושלם. אני אוהבת את זה שאני מריחה כמו חלב- החלב עליו חיה אדירה. אני אוהבת להכיר את החלק החדש הזה בגוף שלי. זה שינוי, אבל זה שינוי ששווה את זה".

את אדירה הביאה וויליאמס יחד עם בעלה, מייסד Reditt אלכסיס אוחניאן. ב- 2018, שנה לאחר הלידה של בתה הבכורה אולימפיה, חשפה וויליאמס שעמדה מול סכנת חיים ממשית: "אני מודה על כך שהייתי נתונה תחת השגחה של צוות רפואי נפלא".

הם ידעו להתמודד עם כל הקשיים שהתעוררו במהלך הדרך. אם לא המקצועיות של הרופאים האלו, לא הייתי היום בעולם הזה. יש לי מזל גדול בכך שיצאתי מזה בחיים. הליגה עצמה עברה טוב והייתי כל כך מאושרת להחזיק את התינוקת שלי בידיים. אבל ששת הימים הבאים הפכו לסיוט".

"התגלה אצלי בעיה בריאה שסיבכה את המצב הרפואי שלי. בגלל שיעולים חזקים התפרים מהניתוח הקיסרי נפתחו. הועברתי לשולחן הניתוחים ושם הרופאים הצילו את החיים שלי", כתבה בטור אישי מיוחד לרשת CNN.

וואלה! סלבס איבדה השבוע עציץ נוסף בגלל שלא הצליחה לשמור עליו בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully