וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצול הזדמנויות: אשר והחברה התחתנו בלאס ווגאס

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 11:04

רגע לפני שהוא עלה לבמה הכי גדולה בארה"ב להופעת המחצית של הסופרבול, הזמר המצליח ניצל את ההזדמנות שהוא בלאס ווגאס והתחתן עם בת הזוג שלו מזה חמש שנים. וואלה! סלבס שוברת כוס

אשר וג'ניפר גויקוצ'אה. Cassidy Sparrow/Getty Images, GettyImages
בשעה טובה חמודים/GettyImages, Cassidy Sparrow/Getty Images

הופעת המחצית של הסופרבול היא אבן דרך משמעותית וחלום גדול של כמעט כל אמן אמריקאי. ברי המזל נבחרים כמה חודשים לפני הערב הגדול, והעולם כולו מצפה בקוצר רוח כדי לראות (ולדרג) את ההופעה השווה על הבמה הכי נצפית בעולם. השנה להופיע היה זה הזמר אשר, שרובנו שמענו כנראה עד לפני עשור ומאז... קצת פחות.

ההופעה של הזמר נרשמה סך הכל כמוצלחת מאוד וללא יותר מדי אירועים מיוחדים (מלבד הזיוף של אלישיה קיז ופאדיחת הבליטה שצצה לה במהלך הריקוד של השניים), וכעת מתברר שהזמר ניצל את ההזדמנות כדי לערוך עוד אירוע אחד משמעותי בזמן שהוא בווגאס, והוא לשאת את בת הזוג שלו מזה חמש שנים. בהחלט ניצול הזדמנויות מרשים.

הזמר בן ה-45 נמצא בזוגיות עם ג'ניפר גויקוצ'אה בת ה-40 והשניים הביאו במהלך השנים שני ילדים משותפים לעולם. על פי הדיווח באתרים מעבר לים, השניים נישאו בתחילת השבוע באחת הקפלות בלאס ווגאס ואמו של הזמר, ג'ונטה פאטון, הייתה העדה של השניים. נציג מטעמו של הזמר אישר את הדברים ל- PEOPLE: "אנחנו יכולים לאשר שאשר וג'ניפר גויקוצ'ה עשו את הצעד הבא במערכת היחסים שלהם ואכן נישאו ביום ראשון בלילה בלאס וגאס מוקפים בחברים קרובים ובני משפחה. שניהם מצפים להמשיך ולגדל יחד את ילדיהם מוקפים באהבה ומודים לכולם על איחולי הטוב".

וואלה! סלבס התחתנה פעם בלאס ווגאס, רק כדי להגשים את החלום שאלביס פרסלי יהיה זה שיחתן אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully