וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויש גם כינוי חמוד: קורטני קוקס מברכת את הבסטי ג'ניפר אניסטון

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 9:44

כוכבות "חברים" שידועות כחברות קרובות מאז הניינטיז ועד היום הוכיחו את קרבתן מספר פעמים והפעם, בפוסט אינסטוש מתוק ליום ההולדת. וגם - מה הכינוי שאימצה קוקס לבסטי? וואלה! סלבס חוגגת

טריילר לראיון חושפני עם מת'יו פרי - ‘Matthew Perry- The Diane Sawyer Interview' -/ABC

הקולגות מ"חברים" מזמן הפכו לחברי נפש, ברגעים הקשים והמשמחים יותר של החיים הם יודעים להתאחד מחדש בדרכם וממשיכים להראות מהי חברות אמיתית שמצליחה להחזיר לאורך זמן. שתיים מהם הן ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס שהפכו לבסטיז מן המניין ואם יש משהו שוואלה! סלבס מעריכה, זה אשת סוד שאפשר לשמר איתה לשון הרע לטווח ארוך.

אניסטון ציינה השבוע את יום הולדתה ה-55 וכנהוג קיבלה איחולים לבביים מכל עבר. מי שהצטרפה לחגיגת הפוסטים והתיוגים זו קוקס שהחליטה לשתף פוסט חדש עם 14.9 מיליון עוקביה, כדי לאחל לחברתה הקרובה את הטוב ביותר. בפוסט המתוק באינסטגרם בין יתר התמונות המשותפות, אחת מתחילת קריירת המשחק של הצמד ואחרת מעט יותר עדכנית. בנוסף, שיתפה גם את אחת מה"סצנות האהובות" עליה מתוך הסדרה המצליחה משנת 1994, בהשתתפות הקולגה מת'יו פרי שהלך לעולמו בסוף חודש אוקטובר האחרון בגיל 54 בלבד (אם לא היו לנו מספיק טרגדיות).

בכיתוב הברכה המתוקה שצורפה לתמונות, קורטני הביעה את אהבתה לבסטי הותיקה ואפילו חשפה עם העוקבים את הכינוי איתו אוהבת לכנות את אניסטון: "יום הולדת שמח ג'ני לואיז המתוקה שלי", ואז הוסיפה והודתה: "אני גם לא יודעת למה אני קוראת לה ככה... אבל אני בטוח אוהבת אותך♥️".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ניפר אניסטון וקורטני קוקס. מסך אינסטגרם courteneycoxofficial, צילום מסך
סינס 1994 ועד היום/צילום מסך, מסך אינסטגרם courteneycoxofficial

כאמור, לרצף התמונות שהועלו צורף קטע וידאו קצר מתוך הסדרה, אליו התייחסה קוקס כשכתבה: "לא בטוחה למה זה אחד הקליפים האהובים עליי.. אני מניחה שזה בגלל שאף אחד אחר בעולם לא יכול לגרום לשורה הזו להישמע כל כך חמוד". בסרטון רואים סצנה בה רייצ'ל מדברת עם צ'נדלר על מנורת הצדפים האהובה עליה שמוניקה "בטעות" שברה. בתגובה למחווה המתוקה שלה, אניסטון השאירה לה תגובה משועשעת בה כתבה: את שברת את זה! אני אוהבת אותך❤️".

וואלה! סלבס ממש מזדהה לג'ואי מפרינדס, היא לעולם לא תחלוק את האוכל שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully