וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תודה, אבל לא תודה: הבסטי לשעבר של נועה קירל בהחלטה דרמטית

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 12:05

כולנו זוכרים את הפרידה העסקית של נועה קירל ומי שהיתה בין היתר הבסטית ומנהלת הסושיאל שלה רוני פרץ - כעת העלילה מסתבכת. אז מה הלו"ז? וואלה! סלבס פופקורן

נועה קירל בגרסה אקוסטית לשיר "יוניקורן", שיצאה בזמן מלחמת עזה/יח"צ

כפי שכבר בישרנו לכם לראשונה, נועה קירל נבחרה להיות אחת מיוצרות התוכן של סמסונג ברשתות החברתיות. מי שמתפעלת ביד רמה את הרשתות הללו היא לא אחרת מ.. טוב כבר הבנתם לבד, פרץ הצעירה. מנהלת הסושיאל ליוותה את הזמרת במשך תקופה ארוכה עד לרגע העומס המאסיבי ביותר כשייצגה את ישראל באירוויזיון ומשם הכל החל להתדרדר והשתיים הפרידו כוחות בחודש יוני האחרון.

כעת נודע כי ביום הצילום שנערך לפני כשלושה שבועות, התבקשה פרץ שלא לעבוד באותו היום בו קירל מצלמת. נראה שזו שהייתה אשת הסוד של נועה ממש כבר לא באותה פוזיציה וכך יצא שמנהלת הסושיאל קיבלה על עצמה כמה שעות פנויות מבלי שביקשה.

נועה קירל; מנהלת הסושיאל רוני פרץ. מסך אינסטגרם ronnyperetz; noakirel, צילום מסך
הכל או כלום - רוני פרץ בהחלטה דרמטית/צילום מסך, מסך אינסטגרם ronnyperetz; noakirel

רוני פרץ כאמור, קצת פחות חיפשה "יום חופש", בטח לא אחד כזה מאולץ מכורח הנסיבות ופחות אהבה את המהלך על חשבונה. על פי מקורבים, החליטה פרץ שעם כל הכבוד למותג - אם היא יכולה לייצר תכנים לשאר המשפיענים שעובדים בשיתוף סמסונג (רותם סלע, ליאור רז וכו'), אין סיבה שתוגבל לייצר לגברת קירל. מה שגרם לה להגיד תודה, אבל לא תודה, ולוותר על עבודתה הנאמנה גם לצד שאר המשפיענים.

ואם כבר בקירל עסקינן, אז סתם שתדעו שלוואלה! סלבס נודע שאת הבוקר היא פתחה במינכן הקרה, לשם הגיעה בסוף השבוע האחרון בכדי להיות צמודה שוב לבן זוגה, שחקן הכדורגל דניאל פרץ.

וואלה! סלבס מנסה לשמור על קשרים טובים עם אנשי סוד לשעבר. אין לדעת מה יפלטו ברגע של חולשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully