וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מציאות בלתי נתפסת": הסלבס מגיבים לחילוצם של החטופים

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 11:34

הבוקר התעוררנו לאושר גדול עם החילוץ המרגש של פרננדו מרמן ולואיס הר, אך עם הגעת החדשות הקשות על נפילת הלוחמים, חזר הכאב המוכר. גם הסלבס לא יכלו להישאר אדישים לסערת הרגשות הלא פשוטה, שהיא התמצית של החיים שלנו בתקופה הזאת. וואלה! סלבס לוקחת נשימה

הסלבס מגיבים לחילוץ החטופים. אינסטגרם, צילום מסך
הסלבס מגיבים לחילוץ החטופים/צילום מסך, אינסטגרם

הכותרות הרבות של הבוקר לקחו המון אוויר מהריאות של רבים, לטוב ולרע. היה משמח מאוד לתעורר ולשמוע על איחוד משפחה שעברה תופת עם חזרתם של פרננדו מרמן ולואיס הר משבי ארגון הטרור המתועב חמאס. אך כמו בכל ארבעת החודשים האחרונים, הרגשות החיוביים התקשו להחזיק עם ההודעה על נפילתם של לוחמי מגלן הצעירים, רס"ל עדי אלדור ז"ל ורס"ל במילואים אלון קליינמן ז"ל.

סערת הרגשות לא דילגה גם על הסלבס בביצה: "בוקר שממשיך את המציאות הבלתי נפסת. מצד אחד, כולנו מלאים בהתרגשות אדירה לאחר שהחיילים הגיבורים שלנו וכוחות הביטחון הצליחו לחלץ מהשבי את פרננדו ולואיס שנחטפו מניר יצחק בשביעי באוקטובר".

"מצד שני, העצב והכאב על נפילתם בקרב של רס"ל עדי אלדור ורס"ל במילואים אלון קליינמן שנלחמו בקרבות בדרום רצועת עזה. מתפללת לחזרתם של כל שאר החטופים ולשלומם של החיילים וכוחות הביטחון המדהימים שלנו", כתבה הזמרת נועה קירל.

הסלבס מגיבים לחילוץ החטופים. אינסטגרם, צילום מסך
הסלבס מגיבים לחילוץ החטופים/צילום מסך, אינסטגרם
הסלבס מגיבים לחילוץ החטופים. אינסטגרם, צילום מסך
הסלבס מגיבים לחילוץ החטופים/צילום מסך, אינסטגרם

גם אושיית הרשת עינב בובליל, שממש לאחרונה חזרה ממשלחת הסברה לניו יורק, שיתפה: "כשאני אומרת אבא שבשמיים תעשה ניסים ונפלאות, אלו הניסים! ישתבח שמו לעד, ככה את כל החטופים בעזרת השם ובלי שהחיילים הגיבורים והאמיצים שלנו ייפגעו בעזרת השם, אמן כן יהיה רצון. אין מילים לתאר את מסירות הנפש, את האומץ והנחישות של צה"ל וכוחות הביטחון. שהשם ישמור ויגן עליכם אמן", חתמה בובליל בתפילה.

"לכבוד הלוחמים שחילצו, לכבוד החטופים ששבו ולכבוד הלוחמים שנפלו, רק היום בלי רוע בינינו. מחר בטוח יהיה יותר טוב", כתב אלירז שדה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו והזכיר לא לתת לסערת הרגשות להשפיע על ההתנהגות שלנו והלך הרוח.

בנוסף אליהם, גם אושיית הרשת טליה עובדיה שחזרה לארץ אחרי שחלתה במהלך טיול למקסיקו, נחתה בארץ ומיד הגיבה על הבשורות: "חשבתי שאני חולמת! תודה להשם! שכולם יחזרו הביתה לשלום כולל החיילים שלנו, אמן".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully